Ediția: Vineri 27 Decembrie 2024. Nr 6786
Ediția: Vineri 27 Decembrie 2024. Nr 6786

VIDEO și GALERIE FOTO: Facelift la modelul Hyundai Elantra


De curând a fost lansat faceliftul la modelul Hyundai Elantra. Astfel cei de la Hyundai Focșani, ca de fiecare dată, ne-au invitat să o testăm. Cititorii noștri fideli sunt familiarizați cu acest model pentru că am testat modelul anterior în 2012 (versiunea ce are cutie manuală) și în 2013 (versiunea ce are cutie automată) – ambele în 6 rapoarte și cuplată la o motorizare de 1.6 benzină și 132 CP.
    Hyundai Elantra facelift vine cu mici retușuri estetice și surprinzător la același preț. Astfel modelul testat costă 17.400 euro cu TVA inclus, însă prețul de pornire este de 12.800 euro prin Programul Rabla. Noutățile modelului se regăsesc la partea frontală unde a fost reproiectat bumper-ul pentru noile proiectoare de ceață și avem disponibil faruri noi ce au înglobate lumini de zi cu tehnologie LED. Aceste faruri, la întuneric au o frumuțete aparte. Åžedința foto am făcut-o într-o poieniță unde luminozitatea era redusă iar farurile și-au pus în valoare frumusețea. Continuând cu modificările modelului, ajungem la nivelul ușilor unde avem inserții de crom pe mânere, la geamuri, la pragul ușilor din față unde este inscripționat numele modelului Elantra și avem noi jante. La interior, a fost redesenată consola centrală. Astfel, gurile de ventilație au fost ridicate ca la modelul i40, a fost schimbat sistemul media (ce ne-a plăcut este fundalul negru care noaptea nu te obosește, opțional sistemul audio de 4.3 inch plus sistemul de afișare între cadrane de 3.8 inch, Supervision Cluster), climatizarea seamănă cu cea a Santa Fe și sincer ne oferă senzația de „ieftin” iar cutia de viteze automată în 6 rapoarte are un ambalaj nou tip i30 dar practic este aceeași. În spate avem o bară de protecție, cu stopuri noi ce oferă un efect deosebit pe timp de noapte iar conform producătorului, în ciuda faptului că ampatamentul a rămas neschimbat – avem un portbagaj mai mare cu 20mm.

    Unde pierde foarte mult Hyundai este că nu există versiunea diesel disponibilă pe România. Astfel, noi am testat aceeași versiune benzină de 1.6 Mpi, însă acest motor se înțelege perfect cu cutia și îți oferă un feedback bun. Consumul, după ce am parcurs 200km a atins 6l/100km în regim extraurban și 8l/100km urban într-un regim moderat cu clima pornită. Elantra rămâne în continuare mașina confortabilă și spațioasă, mai bine antifonată dar parcă mai leneșă. Calitatea materialelor este bună cu o mică precizare la nivelul mânerelor de interior, de culoare gri, ce se pot zgâria ușor. În acest caz, mare grijă! Hyundai nu a îmbunătățit suspensia spate, ea fiind una semi-independentă. Astfel, în timpul testului am penalizat stabilitatea în viraje.
    În concluzie, este o mașină frumoasă, prietenoasă și practică, ce o recomandăm în mod special familiștilor cu venituri medii. Ce întregește această imagine este pachetul 5 Triple Care, garanție timp de 5 ani fără limita de kilometri, asistență rutieră și verificări periodice gratuite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?