Cântăreața americană Pink a pozat goală pentru o campanie publicitară a organizației People for the Ethical Treatment of Animals (PETA), care activează în domeniul protecției animalelor, informează contactmusic.com. Afișul în care Pink, în vârstă de 35 de ani, apare goală, cu genunchii la gură și râzând, are 27 de metri lățime și a fost dezvelit miercuri în Times Square din New York. Această ocazie a fost folosită de PETA pentru a marca debutul Săptămânii Modei din metropola americană.
Afișul conține sloganul „Aș sta mai degrabă goală decât să port blănuri – Pink pentru PETA/ lI’d rather go naked than wear fur – Pink for Peta”.”Mi-ar plăcea să spun că nu am purtat niciodată blănuri, dar, din nefericire, am trecut printr-o fază egoistă și am purtat de câteva ori. Dar am devenit mai înțeleaptă, iar acum boicotez blănurile complet. Aș vrea ca toată lumea să fie forțată să învețe despre ororile prin care trec aceste animale pentru tendințele din modă. Sper ca persoanele care poartă blănuri să fie mușcate de fund de un animal asemănător celui a cărui blană o poartă pe spinare”, a declarat Pink.
Printre vedetele feminine care s-au alăturat în trecut campaniilor împotriva blănurilor realizate de PETA se află Eva Mendes și Olivia Munn.
Pink, care s-a lansat pe scena muzicală în 2000, prezentându-se ca o artistă „antidot” pentru tiparul „fetei din vecini” adoptat de pe atunci tinerele cântărețe Britney Spears și Christina Aguilera, și-a lansat cel de-al șaselea album din carieră, „The Truth About Love”, în septembrie 2012. În 2013, Pink a fost desemnată Femeia Anului de revista Billboard, după ce s-a situat pe primul loc în topul celor mai bune albume realizat de această prestigioasă publicație muzicală. Potrivit Billboard, Pink a vândut, de-a lungul carierei, peste 40 de milioane de albume pe plan mondial și peste 20 de milioane de single-uri în format digital.