La trei ani de la lansarea, chiar aici la Geneva, noul 208 care va fi comercializat începând cu luna iunie 2015 și își afirmă noile ambiții, grație interiorului și exteriorului restilizate, ofertei extinse cu noile motorizări Euro 6 și echipamentelor inedite. Adoptată deja de PEUGEOT 308, 508 și RCZ, noua gamă 208 integrează la rândul său noua echipare GT Line. În configurația cu 3 și 5 uși, cu motorizări pe benzină PureTech și Diesel BlueHDi, 208 GT Line împrumută alura sportivă a GTi: de exemplu, exteriorul propune grila Equalizer, jante ample pe 17″ și carcase retrovizoare negre, în timp ce interiorul vine cu scaune și volan sport, pedalier din aluminiu care vă invită să conduceți mai dinamic.
Demn predecesor al versiunii PEUGEOT 205 GTi (a cărui aniversare de 30 de ani a adus lansarea ediției 208 GTi 30) noua versiune 208 GTi by PEUGEOT Sport își face, de asemenea, apariția în gamă: capota ascunde cei 208 CP, un diferențial de tip Torsen cu alunecare limitată, discuri de frână față de 330mm și un stil impecabil: cea mai radicală versiune propusă de 208!
Pentru a reduce riscul de coliziune și gravitatea acesteia în mediul urban, PEUGEOT 208 integrează noul dispozitiv de frânare Active City Brake, care se activează la o viteză mai mică de 30km/oră. Cu ajutorul radarului integrat în partea superioară a parbrizului, acest sistem de siguranță, extrem de util în oraș, acționează automat frânele până la oprirea completă a vehiculului dacă este cazul.
Noua gamă 208 se caracterizează, desigur, prin stilul și echipările inovatoare dar și grație celor 4 noi motorizări dezvoltate de Grupul PSA PEUGEOT CITROÃN și noua transmisie automată EAT6. În ceea ce privește motorizările BlueHDi diesel merită să amintim: introducerea a 3 noi motorizări de performanțe diferite: 1.6L BlueHDi 75 CP, 100 CP și 120 CP. Motorizările de 1.6L BlueHDi 75 CP & 100 CP afișează un consum de 3l/100km cu emisii de 79g/km CO2, poziționând noul PEUGEOT 208 ca lider mondial pe segmentul vehiculelor cu motoare termice în materie de emisii CO2 …
Citeste mai mult pe http://www.eblogauto.info/noul-peugeot-208/
Robert Drilea