Ediția: Miercuri 15 ianuarie 2025 Nr. 6793
Ediția: Miercuri 15 ianuarie 2025 Nr. 6793

AJOFM Vrancea își îmbunătăţește instrumentele de consiliere profesională


    Începând cu luna februarie a acestui an, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Vrancea, în calitate de partener în cadrul proiectului „CompEtent”, a demarat activitatea intitulată „Îmbunătățirea instrumentelor de consiliere profesională și mediere a muncii”, activitate în care sunt implicați toți partenerii din cele opt instituții publice aparținând Serviciilor Publice de Ocupare (SPO). Acestea sunt AJOFM-urile din Botoșani, Timiș, Argeș, Bacău, Buzău, Tulcea, Vrancea și Vaslui, acesta din urmă în calitate de beneficiar. 
    Potrivit comunicatului de presă trimis redacției noastre, în etapa preliminară a acestei activități se urmărește identificarea instrumentelor de consiliere și mediere aplicate clienților serviciilor oferite de SPO, iar rezultatele se vor materializa în propuneri noi și îmbunătățiri ale instrumentelor de consiliere și mediere. Identificarea instrumentelor de consiliere și mediere, în prima fază, se va face la nivelul fiecărui partener SPO, prin culegerea de informații referitoare la portofoliul de instrumente de analiză-prelucrare date statistice, mediere, consiliere individualizată și centrată pe client la nivelul fiecărei agenții. Informațiile vor fi utile în elaborarea unui studiu, instrumentele statistice vor fi adresate grupului țintă implicat în proiect.
    Începând cu luna martie, se va aplica unui eșantion de 100 clienți, care apelează la serviciile oferite de cele opt instituții publice partenere în proiect, un chestionar realizat de experții studiu impact și care va fi aplicat de experții de implementare ai partenerilor SPO. Chestionarul va evalua, după centralizarea și interpretarea rezultatelor, calitatea serviciilor prestate clienților Serviciului Public de Ocupare, după ce aceștia au urmat unul din cele opt programe de formare.
    Proiectul „ComEtent- dezvoltarea competențelor angajaților SPO pentru creșterea Calității și Eficienței serviciilor furnizate” se află în al doilea an de implementare și este derulat de AJOFM Vaslui, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu AJOFM Botoșani, Timiș, Argeș, Bacău, Buzău, Tulcea, Vrancea, Asociația „Aproape de Tine” Iași, Asociația Comunitară de Unitate și Mediere și SIVECO România SA.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?