Firmele trebuie să anunțe Fiscului constituirea noului registru de bani personali introdus pentru cazurile în care angajații primesc bacșiș sau rest de la cumpărători. Conducerea Admnistrației Județene a Finanțelor Publice Vrancea a anunțat că a fost aprobat modelul și conținutul registrului de bani personali, precum și procedura de înregistrare a acestuia la organul fiscal. Actul normativ aprobă modelul și conținutul Registrului ce se va prezenta sub forma unui caiet format A4, ce trebuie numerotat crescător, pe ultima fila purtând semnătura administratorului sau persoana împuternicită de acesta.
„În termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării în Monitorul Oficial, respectiv 8 mai 2015, operatorul economic are obligația notificării organului fiscal competent de administrare de constituirea registrului de bani personali, precizând data deschiderii acestuia și numărul de pagini. Registrul de bani personali se completează zilnic de către personalul operatorului economic care își desfășoară activitatea în unitatea de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, la începutul programului de lucru, fără ștersături sau modificări și fără a lăsa spații neutilizate”, se arată în informarea Fiscului vrâncean.