Două dintre produsele finale ale Proiectului Multilateral Comenius „M.E.E.T.” (Medieval Era Evolves Today), respectiv Dicționarul Medieval Poliglot și Albumul Costumului Medieval, au fost lansate luni de Liceul de Artă „Gh. Tattarescu”, cu ocazia Zilei Mondiale a Educației. Cele două produse sunt considerate studii de specialitate în domeniul lingvisticii și al artei.
Totul a început în urmă cu doi ani, când cinci țări europene, coordonate de Liceul de Artă, prin profesoara Ioana Constantinescu, au încheiat un parteneriat educațional, în cadrul căruia s-au desfășurat ateliere de lucru, concretizate prin produse finale. Tema proiectului a fost îmbinarea istoriei medievale cu cea contemporană.
Prima întrunire a echipei a fost în decembrie 2013, în Liceul de Artă, iar în martie 2014 în Cracovia, Polonia, elevii parteneri au realizat o cetate medievală din lut ceramic, cu elemente arhitecturale specifice fiecărei țări partenere, intitulată simbolic „TurGreLiRoPol”. O altă întâlnire a echipei a fost în aprilie 2014, când s-a creat un blazon medieval pentru cetatea medievală, tot din lut ceramic. Liceul de Artă a ales Caftanul boieresc și Rochia Domniței Mara, prima soție a lui Mircea cel Bătrân, inspirată din tabloul votiv de la Mănăstirea Cozia.
În octombrie 2014 povestea continuă în Mersin, Turcia, unde elevii parteneri au pus în scenă obiceiuri și tradiții medievale specifice țărilor lor. În Lituania, în acest an, s-a definitivat „Dicționarul Medieval Poliglot”. Aici, elevii și cadrele didactice implicate în proiect au creat un dans medieval imaginar, pe ritmurile căruia se presupune că dansează oamenii ce trăiesc în cetetea TurGreLiRoPol, purtând haine medievale realizate de cele cinci țări partenere. Pe 5 octombrie 2015, povestea a luat sfârșit. La Centrul de Limbi Străine s-a realizat ultima diseminare a proiectului, încununată cu lansarea celor două cărți.
În cadrul acestui parteneriat, elevii au avut ocazia să-și dezvolte abilitățile lingvistice, limba de comunicare fiind engleza, dar și cele din domeniul artei, arhitecturii, muzicii și design-ului vestimentar, învățând să promoveze cultura, patrimoniul și să-i prețuiască valorile.