Retailerul Paco Supermarkets a încheiat anul 2023 o cifră de afaceri de 250 de milioane de lei (50 mil. euro), în creștere cu aproximativ 20% față de anul precedent când a raportat afaceri de 204 milioane de lei. „Cifra de afaceri de 50 de milioane de euro și profitul estimat de 1,3-1,4 milioane de euro reflectă nu doar o creștere numerică, ci și o consolidare a strategiei noastre de extindere și diversificare a serviciilor”, a explicat Feliciu Paraschiv, Director General Paco Supermarkets. În plus, anul trecut, retailerul a demarat o colaborare cu Auchan care reprezintă o mișcare strategică menită să aducă beneficii semnificative ambelor părți si mai ales clienților noștri. (…)
Pentru anul acesta retailerul se așteaptă la continuarea creșterii, fundamentată pe deschiderea unor noi magazine, lansarea de servicii inovatoare și menținerea parteneriatelor strategice cu furnizorii actuali, dar și cu alții noi. „Investițiile în achiziționarea terenurilor pentru deschiderea a trei noi magazine în Tulnici, Mărășești și cartierul Caragea Odobești, reprezintă baza de plecare pentru ceea ce vom face în 2024. Ne dorim să ne consolidăm prezența în aceste zone, explorând simultan posibilități de extindere în alte regiuni promițătoare din județul Vrancea. Inovația rămâne cheia succesului nostru, iar adaptabilitatea la schimbările din piață ne va consolida poziția în fruntea industriei de retail de proximitate din zona noastră”, a explicat Feliciu Paraschiv. (…)
Autor: Alina Dragomir
Sursa: https://revistaprogresiv.ro/
Articolul integral pe – https://t.ly/GMm4Z