Într-un comunicat de presă, conducera ENET arată că, din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu coronavirus, clienții sunt rugați să limiteze, pe cât posibil, deplasarea la sediile sale și să folosească numerele de telefon sau adresa de email pentru comunicările cu societatea. Numerele de telefond oferite de ENET sunt 0237 612 000 -relații cu publicul, 0237 212 400 – centrală, 0237 233 555 – dispecerat. Adresa de email este 0237 233 555. Pentru plata facturilor se recomandă utilizarea serviciilor precum online banking, unde trebuie precizate informații precum numele si prenumele clientului; valoarea sumei de bani transferate; detaliile plății – Cod client și/sau număr de factură. „Pentru situațiile care necesită prezența la sediul societății, accesul persoanelor se face doar în spațiile destinate relației directe cu clienții, se impune păstrarea unei distanțe de cel puțin un metru între client, operatorul de la ghiseu și celelalte persoane aflate în sediu. Vă asigurăm că, în funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților locale și centrale, vom adopta toate măsurile care se impun pentru a evita răspândirea și infectarea cu noul coronavirus”, precizează reprezentanții ENET.
De asemenea, la societatea CUP Salubritate, din motive de siguranță medicală, clienții sunt sfătuiți să limiteze, pe cât posibil, deplasările la sediul societății până la finele lunii martie. Pentru evitarea aglomerării de persoane la casieriile societății, se impune limitarea accesului în incinta casieriei la maxim două persoane, cu păstrarea unei distanțe de cel puțin un metru între aceștia și operatorii ghișeelor. Informații despre serviciile prestate de CUP Salubritate, sumele de plată:
– Dispecerat tel. 0237 621 338 – non stop;
– Relații cu publicul la tel. 0237 621 338 interior 121 – de luni până vineri în intervalul orar 07:00 – 15:30;
– Secretariat la tel. 0237 622 444 – de luni până vineri în intervalul orar 07:00 – 15:30;
– Whatsapp: 0785 100 222; Email: salubritatefocsani@yahoo.com.
Într-o informare pe pagina de Facebook, Compania de Utilități Publice SA Focșani arată că sunt dispuse reguli speciale în cadrul CUP. „În primul rând, vizăm reducerea numărului de persoane în spațiile companiei și recomandăm cu tărie tuturor utilizatorilor noștri să folosească alte mijloace de comunicare cu colegii din departamentele Comercial/Casierii, Relații cu Publicul, Producție/Avizare, Apă-Canal.
Astfel, recomandăm apelarea numerelor de telefon: 0237-226-400, 0800-800-500, 0237-238-531, folosirea adreselor de e-mail: secretariat@cupfocsani.ro, comercial@cupfocsani.ro, utilizator@cupfocsani.ro sau a opțiunii Messenger https://www.facebook.com/cupfocsani.ro/.
În ceea ce privește activitatea colegilor din Sucursalele Adjud, Odobești, Mărășești, Panciu și Rural, sediile și casieriile acestora vor fi închise în perioada 12 – 31 martie 2020 și recomandăm utilizarea mijloacelor de comunicare electronice. De asemenea, îi informăm pe clienții noștri care vor dori totuși să ne viziteze la sediul nostru din str. Nicolae Titulescu nr. 9, despre limitarea accesului în clădire prin montarea unui sistem tip interfon la intrarea în incintă, începând cu data de 12 martie 2020. Prin intermediul acestei variante de comunicare vor putea depune documente (în spațiul special amenajat în acest sens), vor primi numere de înregistrare și vor solicita/primi informații. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru sprijinirea demersului nostru de a asigura în continuare servicii esențiale pentru comunitate, dar în condiții de siguranță”.