Ediția: Miercuri 15 ianuarie 2025 Nr. 6793
Ediția: Miercuri 15 ianuarie 2025 Nr. 6793

Traseu de autobuze pentru Cîmpineanca, introdus de Societatea de Transport Public Focșani

Societatea de Transport Public Focșani va introduce un traseu nou de autobuze pentru locuitorii comunei Cîmpineanca. Mijloacele de transport public vor începe să circule pe noul traseu de luni, 16 martie, la interval de o oră iar prețul biletelor va fi de doi lei. Va fi un traseu nou, care nu se suprapune cu cel cel folosit acum de microbuzele firmei care are licență pentru această comună. Traseul parcurs de autobuzele TPL va fi Autogară-Finanțe-Electrica-Muzeu-Colegiul Economic-Poliția Municipiului-Pasaj CFR – str. Antrepozite- Cîmpineanca-Pietroasa și retur. De luni până vineri, prima plecare va fi de la ora 6, din Autogara Focșani, respectiv 6,30 de la Pietroasa iar ultima de la ora 20, din Focșani, respectiv 20,30 de la Pietroasa.

Sâmbăta și duminica vor fi mai puține curse, cu prima plecare de la ora 6, din Autogara Focșani, următoarea cursă va fi de la ora 7 iar ulterior la interval orar de două ore, până la ora 19. „Au fost solicitări venite din partea cetățenilor comunei care vor să circule în condiții civilizate și la prețuri decente. Este un traseu nou, pe un drum care va fi asfaltat în perioada următoare în cadrul unui proiect cu fonduri europene”, ne-a spus primarul Tudorel Ivan. Introducerea noului traseu către Cîmpineanca este posibilă deoarece localitatea este membră a Asociației Metropolitan Trans din care fac parte municipiul Focșani și șase comune limitrofe. Obiectivul Asociației este ca transportul persoanelor să fie realizat în aceleași condiții ca la oraș, și la același preț. Lucrările la drumul menționat de primar fac parte dintr-un proiect finanțat cu fonduri europene prin care se va realiza reabilitarea și asfaltarea a 14 străzi, cu lungime totală de 7,5 km. Lucrările constau în scarificarea şi reprofilarea mecanică cu autogrederul, împietruirii existente, realizarea stratului de balast cu aşternere şi compactare mecanică, realizarea stratului de piatră spartă amestec optimal cu aşternere şi compactare mecanică, turnarea a două straturi de asfalt. Pentru evacuarea apelor au fost prevăzute execuţia de podeţe transversale tubulare, podeţe laterale tubulare. Totodată, pentru asigurarea scurgerii apelor s-au prevăzut execuţia de şanţuri neprotejate, iar în zona podețelor tubulare se vor amenaja camere de cădere împreună cu șanțuri pereate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?