Primăria municipiului Focșani le solicită celor care doresc să execute lucrări de construcții să solicite informații la Centrul de Comunicare-Urbanism, pentru a afla ce documente sunt necesare și dacă lucrările ce urmează a se executa necesită Autorizație de construire.
„Având în vedere multitudinea neregulilor identificate în domeniul construcțiilor, urmare a controalelor efectuate de către organele competente, pentru a veni în sprijinul cetățenilor, persoane fizice sau juridice, îi rugăm ca, înainte de a începe orice lucrare de construcție, să solicite informații la sediul Primăriei municipiului Focșani din B-dul Dimitrie Cantemir, nr. 1 bis, Centrul de Comunicare – Urbanism sau la numărul de telefon 0237.236.000 – int. 419, în cadrul programului de lucru: luni, marți, joi și vineri: 08.30 – 16.30, miercuri: 08.30 – 18.30, pentru a afla ce documente sunt necesare și dacă lucrările ce urmează a se executa necesită Autorizație de construire. Pentru informații și relații suplimentare, persoanele interesate se pot adresa și inspectorului de zonă, în intervalul orar: 08.00 – 10.00 – luni, miercuri, vineri și 14.00 – 16.00 – marți și joi, la sediul Primăriei municipiului Focșani”, se arată în comunicatul remis presei de Primăria Municipiului Focșani.