Ediția: Miercuri 26 februarie 2025 Nr. 6823
Ediția: Miercuri 26 februarie 2025 Nr. 6823

Declaraţiile de venit pot fi transmise prin poştă


Vrîncenii vor putea trimite declarațiile de venit prin poștă. Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) va trimite contribuabililor vrînceni, prin poștă, un ghid informațio-nal cu toate documentele necesare pentru depunerea declarațiilor. „Pachetul informațional” va cuprinde 2 exemplare ale formularului 200 „Declarație privind veniturile realizate”, un ghid privind completarea și depunerea Declarației, plicul „CR” destinat transmiterii declarației de venit de către contribuabili către organul fiscal și plicul exterior pentru transmiterea documentelor pachetului informațional către contribuabili. În plic se va găsi și o scrisoare adresată contribuabililor, semnată de președintele ANAF. „Costurile poștale pentru transmiterile în regim «recomandat», precum și costurile poștale pentru transmiterile returnate sînt suportate de ANAF. Costurile poștale pentru trimiterile sosite cu indicația specială «recomandat», la unitățile fiscale destinatare, de la contribuabili sînt suportate de direcțiile generale ale finanțelor publice județene din bugetele proprii. Vă recomandăm să utilizați plicul primit pentru transmiterea prin poștă a decla-rației de venit, iar depunerea acestuia la ofi-ciile poștale să se facă în zilele lucrătoare, altfel ta-xele poștale suplimentare vor fi suportate de dvs., întrucît CN Poșta Română percepe tarife poștale majorate pentru depune-rile efectuate în zilele de sîmbătă, duminică și sărbători legale”, se arată într-un comunicat al Direcției Generale a Finanțelor Publice Vrancea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?