Vrâncenii au obținut despăgubiri de peste 22 mii lei de la firmele care le-au furnizat servicii fără să respecte legislația privind protecția consumatorilor. Comisarul șef Mirela Bîznă de la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor a declarat, în cadrul Colegiului Prefectural de ieri, că în primele patru luni au fost înregistrate circa 200 sesizări din partea cetățenilor. Peste 60% dintre acestea au fost rezolvate în favoarea consumatorilor. „80 dintre sesizări au fost rezolvate pe cale amiabilă după intervenția comisarilor de la Protecția Consumatorilor. În total, consumatorii au primit despăgubiri în va-loare de peste 22 mii lei”, a afirmat Mirela Bîznă. Aceasta a precizat că, de la începutul anului, au fost efectuate 504 acțiuni de control, în urma cărora comisarii au aplicat amenzi de 54 mii lei.
Numărul mare de controale nu l-a impresionat pe subprefectul Cristi Misăilă. Acesta a cerut conducerii de la Protecția Consumatorilor să efectueze controale în magazinele de bricolaj din Vrancea deoarece acestea au la vânzare produse care nu au instrucțiuni de utilizare în limba română.