Un focșănean care și-a cumpărat un aragaz de la o firmă de electrocasnice se chinuie de aproape o săptămână să și-l repare după ce acesta a funcționat doar trei săptămâni. Remus Florin Vasilescu spune că pe data de 18 decembrie 2012 a cumpărat un aragaz, pentru care a plătit suma de 1.300 de lei. Pe data de 7 ianuarie, după ce a vrut să pregătească ceva de mâncare la cuptor a observat că geamul de la ușa acestuia s-a spart. De atunci, bărbatul spune că a sunat insistent la magazinul de la care a cumpărat aragazul în speranța că, prin firma care asigură service-ul, îi va fi reparat. „Am dat pe el 1.300 de lei și am senzația că este de unică folosință. Am dat zeci de telefoane și mă tot amână că vin să mi-l repare și nu a venit nimeni”, ne-a declarat Remus Florin Vasilescu.
Nemulțumit de situație, acesta spune că a făcut ieri și o plângere la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) în speranța că în acest fel i se va repara aragazul. „Astăzi (ieri n.r) am depus o plângere atât la OPC cât și la magazinul de la care am cumpărat aragazul. Din câte am înțeles, ei au un contract cu o firmă care asigură reparațiile și au promis că în 48 de ore îmi vor rezolva situația”, susține Remus Florin Vasilescu.
Potrivit comisarului șef adjunct al CJPC, în această situație, firma care asi-gură service-ul trebuie să repare aparatul defect, în termen de 15 zile de la sesizare. „Recomand tuturor celor care întâmpină probleme cu agenții economici să depună o reclamație scrisă la sediul instituției noastre. În acest caz, potrivit Legii 449 din 2003, agentul economic are obligația ca în termen de 15 zile să remedieze situația”, ne-a declarat Dumitru Dilă, comisar șef adjunct al CJPC.