Ediția: Joi 30 ianuarie 2025 Nr. 6804
Ediția: Joi 30 ianuarie 2025 Nr. 6804

Reclamaţie fără noimă


Un cetățean din Focșani a reclamat la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) că angajații unui service auto din Tecuci i-au stricat mașina. Bărbatul dusese inițial autoturismul la mai mulți „meseriași” neautorizați, iar când a văzut că aceștia nu o mai repară, a dus-o într-un sfârșit la service. Cei din Tecuci i-ar fi spus că mașina are nevoie urgent de reparații și au stabilit să o aducă ulterior la ei pentru a o repara. Mai mult, văzând că bărbatul este mai necăjit, administratorul unității a spus că îi va repara mașina în mod gratuit, cu condiția ca proprietarul autoturismului să cumpere piesele necesare. După ce a plecat cu mașina din unitate nu a apucat să conducă nici câțiva kilometri că i s-a oprit și nici că a vrut să mai pornească. Cu toate că i se spusese că mașina are nevoie urgentă de reparații capitale, focșăneanul s-o fi gândit că mecanicii sunt de vină așa că a făcut reclamație la CJPC. Comisarii au investigat imediat problema și au ajuns la concluzia că plângerea nu este întemeiată. Administratorul service-ului, când a văzut că a fost reclamat după ce că a vrut să îl ajute pe focșănean să iasă din necaz, a spus că nu îi mai repară mașina nici cu bani. Cu toate acestea, până la urmă reclamantul a rămas să vină în cursul acestei săptămâni pentru a-și retrage plângerea, fapt ce l-a mai îmbunat pe administratorul service-ului cât să treacă peste tot și să îi repare mașina, așa cum stabilise inițial. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?