Un focșănean a reclamat la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) că administratorul unui fast-food nu afișează gramajul pentru produsele pe care le comercializează. Bărbatul luase o shaormă dar i s-a părut că în interiorul acesteia nu era o cantitate corespunzătoare de carne de pasăre și s-a dus imediat la Protecția Consumatorilor. Aceștia au fost pe teren la cel reclamat și au constatat că reclamația era întemeiată, motiv pentru care l-au și sancționat pe operatorul economic. „Cei care au domeniul de activitate în alimentație publică trebuie să informeze corect clienții. Pentru fiecare produs, fie că e vorba de mâncare sau băutură, trebuie specificată cantitatea. Atunci când comanzi, de exemplu, o friptură, dacă nu este specificat gramajul acesteia în meniu te poți trezi fie cu o friptură foarte mică, fie cu una foarte mare pe care nu o poți mânca. De asemenea, trebuie specificat și felul fripturii dacă este de miel, porc etc.”, ne-au declarat reprezentanții CJPC. Aceștia au mai spus că fiecare astfel de unitate trebuie dotată cu cel puțin un cântar cu care să se poată verifica exact greutatea produsului pus în comerț. Mai mult, indicat ar fi să existe un cântar pentru fiecare fază a producției. Administratorul fast-food-ului a fost amendat pentru că nu a informat corect cetățenii cu privire la compoziția shaormei.