Eleva Mihaela Boldeanu, din clasa a VII-a a Åcolii „Duiliu Zamfirescu”, a obținut locul I la prima ediție a Concursului Internațional „Orthofrancais”. În cadrul Concursului Internațional de Ortografie și Dificultăți ale Limbii Franceze „Orthofrancais”, elevii vrânceni au obținut rezultate dintre cele mai bune. Din județul Vrancea, la etapa națională, secțiunea gimnaziu, au participat 14 elevi, iar la secțiunea liceu 23 de elevi. Mulțumită bagajului vast de cunoștințe, elevii de clasa a VII-a de la unitățile de învățământ din județul nostru au obținut cele mai importante trei locuri. Pe locul I s-a clasat Mihaela Boldeanu, în vreme ce poziția secundă a fost ocupată de Claudia Tătaru, iar locul al III-lea de Letiția Năstase, toate trei eleve ale Åcolii „Duiliu Zamfirescu” din Focșani. Reușita celor trei eleve a fost posibilă cu sprijinul profesoarei Roxana Stoian.
Câte o mențiune au obținut Andreea Cioarec, de la Åcoala Burca, ce a fost pregătită de profesoara Adriana Bratu, și George Flurche, de la Liceul Tehnologic „Al. I. Cuza” din Panciu, pregătit de profesoara Anca Sonia Alexandrescu. În rândul elevilor de clasa a VIII-a Gabriel Tudorache, pregătit de profesoara Anca Sonia Alexandrescu, a obți-nut mențiune. Åi în rândul elevilor de liceu la clasa a XII-a „cuzista” Raluca Aldea a obținut premiul al II-lea, fiind îndrumată de profesoara Constanța Coatu. Premiul al III-lea în cadrul aceluiași concurs a fost obținut de Adina Mocanu, elevă a Liceului Pedagogic „Spiru Haret”, în vreme ce mențiunea a revenit Petruței Buloiu, ambele candidate fiind pregătite de profesorii Svetlana Baciu și Mioara Ghiu. La clasa a IX-a și clasa a X-a, cuzistele Oana Cristiana Groza și Emanuela Teodora Manolache au obținut premii speciale, îndrumate fiind de profesoara Constanța Coatu. „Acest concurs a fost inițiat pentru a valorifica potențialul intelectual al tinerilor, capacitatea lor de a învăța o limbă străină. Scopul acestei competiții este utilizarea corectă a limbii franceze, cunoașterea de către participanți a regulilor gramaticale și de ortografie. Este adevărat că în societatea actuală accentul este pus pe comunicarea orală într-o limbă străină, dar elevii trebuie să conștientizeze faptul că adevărata măsură a cunoștințelor lor este dată de utilizarea corectă a tuturor re-gistrelor acelei limbi”, a subliniat inspectorul de limba franceză Svetlana Lucia Baciu.