Un tânăr focșănean a reclamat la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) faptul că a dus computerul la un service și, pe lângă faptul că a stat fără produs mult timp, nici nu i-a fost reparat. Cei de la service au schimbat mai întâi placa de bază a unității pentru ca mai apoi să schimbe și hard disk-ul dar calculatorul tot nu a vrut să meargă. După ce a văzut că nu se poate nicicum rezolva defecțiunea, tânărul a cerut să i se înlocuiască unitatea sau să i se restituie contravaloarea acesteia. Vrânceanul mai este supărat și de faptul că durata valabilității garanției nu a fost prelungită cu numărul de zile cât unitatea centrală nu a putut fi folosită pentru că a fost în service. Reprezentanții CJPC au spus că reclamația urmează să fie cercetată și dacă se va dovedi întemeiată se vor lua măsuri compensatorii pentru consumator. Operatorii economici care asigură garanție pentru produsele lor sunt obligați să repare produsul care se strică, în maximum 15 zile de la prezentarea obiectului defect de către client. Garanția trebuie să precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garanție, moda-litățile de asigurare a garanției – întreținere, reparare, înlocuire, inclusiv denumirea și adresa vânzătorului și ale unității specializate de service