Ediția: Miercuri 15 ianuarie 2025 Nr. 6793
Ediția: Miercuri 15 ianuarie 2025 Nr. 6793

Sony nu va miza pe tablete ieftine pentru a ajunge din urmă Samsung


   Producătorul japonez de echipamente electronice Sony Corp a anunțat marți că nu va intra într-un război al prețurilor pe piața tabletelor informatice, în condițiile în care vrea să ajungă din urmă rivalul Samsung Electronics, transmite Reuters.
   În cursul acestei luni, Sony va începe să vândă pe piața din SUA cea mai nouă tabletă a sa, Sony Xperia, la un preț de 399 de dolari pentru versiunea cu o memorie de 16GB, un preț similar cu cel la care se vinde tableta Samsung cu o rezoluție similară. Tableta Apple iPad 2 cu o memorie de 16GB produsă de Samsung Electronics se vinde și ea pentru 399 de dolari. „Nu vrem să concurăm pe baza prețului pe segmentul tabletelor”, a declarat marți vicepreședintele Sony, Kunimasa Suzuki.
   În luna aprilie a acestui an, atunci când Sony a lansat prima sa tabletă, Kunimasa Suzuki a declarat că grupul nipon vrea să devanseze Samsung și să devină cel mai mare producător de tablete Android în decurs de un an. Cu toate acestea, tabletele Sony nu au captat atenția consumatorilor iar grupul nipon nu a reușit încă să intre în topul celor mai mari producători de tablete, segment dominat de Apple cu o cotă de piață de aproximativ 70%.
   Cea mai nouă tabletă de la Sony intră însă pe o piață și mai aglomerată decât predecesoarele sale. În luna iunie, Microsoft Corp a dezvăluit prima sa tabletă, denumită Surface, dar nu a anunțat încă prețul de comercializare. De asemenea, Sony Xperia va concura și cu o serie de tablete ieftine precum Kindle Fire comercializată de Amazon , Nexus 7 podusă de Google și Nook Tablet de la Barnes & Nobles, toate având un preț de 199 de dolari.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?