Cetățenii municipiului Focșani care vor dori să solicite informații, să propună soluții sau să sesizeze probleme ce țin de activitățile desfășurate de Direcția de Dezvoltare Servicii Publice din cadrul Primăriei Focșani au la dispoziție numărul de telefon 0237.922, acestea fiind Telefonul Cetățeanului, un serviciu cu taxare normală, operațional încă de ieri. Numărul de telefon poate fi apelat non-stop și orice sesizare venită din partea cetățenilor va fi rezolvată în cel mai scurt termen posibil.
Prin punerea la dispoziție a Telefonului Cetățeanului se dorește susținerea comunicării directe între cetățeni și autoritatea locală și creșterea gradului de eficientizare a serviciilor efectuate de Direcția de Dezvoltare Servicii Publice. Cetățenii pot apela la acest serviciu pentru situații cu referire la următoarele activități: administrarea spațiilor verzi, a parcurilor și grădinilor publice; producerea de material dendrofloricol; administrarea cimitirelor; gestionarea și întreținerea mobilierului stradal; gestionarea câinilor comunitari și adopția acestora; organizarea și desfășurarea activităților de dezinsecție, dezinfecție și deratizare.