Ediția: Miercuri 15 ianuarie 2025 Nr. 6793
Ediția: Miercuri 15 ianuarie 2025 Nr. 6793

Află cum te poţi înscrie în audienţă la Primăria Focşani!


Cetățenii municipiului Focșani au posibilitatea de a vorbi direct cu cei din conducerea Primăriei, dacă au o problemă deosebită, care poate fi rezolvată de autoritatea locală. Alții găsesc în audiențele susținute de primar și de viceprimari o „portiță” pentru a-și vărsa amarul. Oricum ar fi, dacă doriți să fiți primiți în audiențe la Primăria Focșani, primul pas pe care trebuie să îl faceți este să vă înscrieți pe lista de audiențe. Persoana interesată trebuie să se prezinte cu buletinul/cartea de identitate la Centrul de Comunicare al primăriei Compartiment Informare Publică, de la parter, unde va completa o cerere tip. 
 În momentul depunerii cererii, se primește un număr de înregistrare, pe care solicitantul trebuie să îl prezinte în ziua stabilită pentru audiență. „Este foarte important ca solicitantul să precizeze în mod clar problemele pentru care dorește să fie primit în audiență deoarece în funcție de natura acestor probleme, cerererile sunt analizate și selectate. Solicitanții pot fi admiși sau respinși, fiind acceptate doar cererile a căror rezolvare este de competența Primăriei Municipiului Focșani”, spun reprezentanții administrației locale. Cererile de înscriere în audiență se primesc până în ziua de joi din săptămăna premergătoare zilei de audiență. 
Problemele ce sunt de competența administrației publice locale și nu au fost soluționate de serviciile de specialitate ale Primăriei municipiului Focșani, pot fi aduse la cunoștință, după caz, primarului Decebal Bacinschi, viceprimarilor Gabriel Necula și Tudorel Trofin sau secretarului municipiului, Eduard Corhană. Primarul Decebal Bacinschi, care este și cel mai solicitat, acordă audiențe, în special pentru probleme de urbanism, investiții și participare cetățenească, în prima zi de luni din fiecare lună. Viceprimarul Gabriel Necula acordă audiențe, în special pentru probleme privind activitatea Direcției de Dezvoltare Servicii Publice – întreținere și reparații străzi, iluminat public, spații verzi, activități comerciale, cultură, proiecte cu finanțare europeană, în a doua zi de luni din fiecare lună. Viceprimarul Tudorel Trofin acordă audiențe în a treia zi de luni din fiecare lună, în special pentru probleme privind fondul locativ, învățământ, sănătate, tineret, sport, transport public, căminul pentru persoane vârstnice și cantina de ajutor social. Nu în utimul rând, secretarul Eduard Corhană vă poate consilia în probleme privind aspecte juridice, legile proprietății, reclamații administrative, în ultima zi de luni din fiecare lună. Audiențele încep la ora 14.00.
Cele mai frecvente probleme aduse în fața autorităților locale sunt cele sociale, solicitarea de locuințe și chiar locuri de muncă, acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinței, privitoare la reparația străzilor sau la realizarea unor investiții.  

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?