Ediția: Sâmbătă 26 aprilie 2025 Nr. 6864

Tribunalul Vrancea caută sediu pentru Secția a II-a civilă

Modificări în ceea ce privește locația Secției a II-a civile a Tribunalului Vrancea! Instanța caută o altă clădire unde această secție să își poată desfășura activitatea, dat fiind că spațiul actual, situat pe Bulevardul Independenței din Focșani, va intra în reparații capitale.

          Prin urmare, Tribunalul Vrancea caută oferte avantajoase pentru a închiria o clădire de aproximativ 250 mp în municipiul reședință de județ, care să fie „gazdă” Secției a II-a Civile de Contencios Administrativ și Fiscal. De principiu, tribunalul are nevoie de imobilul în cauză pentru minim 36 de luni și maxim 60 de luni, suma pe care o are la dispoziție lunar pntru plata chiriei fiind de 8,50 euro fără TVA pe metru pătrat.

Perioada închirierii a fost estimată în funcție de cât vor dura lucrările de reparații capitale și consolidare a actualului sediu al Secției de contencios. Și, raportat la nevoi, în total, a fost estimată o valoare a contractului cuprinsă între 380.755,80 lei şi 634.593 lei, iar în caietul de sarcini se explică concret și care ar fi clădirea „ideală”. Astfel, spațiul ar trebui să fie amplasat la parterul imobilului și să aibă cale de acces distinctă. În plus, „imobilul trebuie să fie reprezentativ, să poată asigura cerințele obiectivelor activității judiciare în sine. Aspectul general al clădirii, exterior și interior, trebuie să fie în concordanță cu solemnitatea actului de justiție”.

Totodată, clădirea trebuie să fie în stare bună, să nu prezinte risc seismic ridicat, să fie într-o zonă ușor accesibilă, dar și să fie compartimentată astfel încât „birourile amenajate să asigure desfășurarea activității unui număr de 23 de salariați, cu maxim 4 salariați în birou, precum și un spațiu pentru registratură”.

          Firește, alte condiții țin de existența grupurilor sanitare, precum și de dotarea cu sistem de supraveghere video, acces la utilități, încălzire, sistem de detecție incendiu și rețea de date în fiecare birou. „Asigurarea luminii naturale în toate încăperile cu destinație de birouri reprezintă condiție de calificare sau de respingere ca ofertă neconformă”, se mai arată în documentație.

          Actualul sediu al secției este o clădire cu 4 etaje, pusă în funcțiune în anul 1985, însă doar parterul și etajul I este folosit de instanță. Imobilul are nevoie urgentă de reparații din cauza fisurilor apărute în pereții transversali, ca urmare a tasărilor locale ale fundațiilor, precum și din cauza tencuielii degradate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?