COMUNICAT DE PRESĂ, Spitalul Județean de Urgență „Sfântul Pantelimon” Focșani:
Puterea unui simplu Mulțumesc!
„Mă numesc V. G., cu domiciliul în Orașul Mărășești, județul Vrancea și am fost tratat în ambulatoriu la cabinetul doamnei Doctor D. L., din cadrul Spitalului Județean de Urgență „Sfântul Pantelimon” Focșani, județul Vrancea secția B.F.T. în perioada 08.01.2025 — 21.01.2025, având diagnosticul: gonartroză (artroza genunchiului) stâng, secundar leziune de menisc, hipertrofie cvadripolară, urmând un tratament de recuperare, kinetoterapie individuală, masaj regional, ultrasunet și TENS, în urma căruia mă simt foarte bine, putând să-mi folosesc piciorul stâng, care era rigid, cu dureri continue și imposibilitatea funcționării piciorului stâng.
Vă rog să transmiteți mulțumirile mete profunde pentru profesionalismul, seriozitatea în tratarea pacienților, cunoștințele medicale acumulate în timp și puterea de convingere în executarea ședințele de tratament recomandate de medicul specialist B.F.T. de care au dat dovadă doamna Doctor D.L. și asistentele de balneo-fizioterapie și recuperare medicală, reușind să-mi exercit profesia la locul de muncă, după o perioadă destul de grea de chin și suferință de care am avut parte.
Doresc tuturor cadrelor medicale, dar și personalului auxiliar din cadrul Spitalului Județean de urgență „Sfântul Pantelimon” Focsani, județul Vrancea multă sănătate, putere de muncă, și Dumnezeu să le binecuvânteze.
Cu deosebit respect,
V. G. Mărășești, Vrancea”
Aprecierea sinceră a oamenilor este cea mai frumoasă recompensă pe care o putem primi pentru munca noastră. Suntem bucuroși când pacienții pleacă acasă sănătoși și mulțumiți, acesta fiind indicatorul care arată cu cea mai mare acuratețe că ne facem meseria cu profesionalism.
Ca oameni, uneori oboseala, stresul și suprasolicitarea își spun cuvântul, dar dincolo de toate acestea, suntem personal medical și întotdeauna avem ca obiectiv principal binele pacientului. Toate eforturile și energia noastră se concentrează către soluția optimă de diagnostic și tratament a celor bolnavi. De aceea, pentru noi mesajele de mulțumire sunt mai mult decât simple cuvinte, sunt o confirmare a faptului că facem ce trebuie, sunt modul sincer de a primi recunoștință și apreciere.
Domnule V G, prin mesajul transmis ați reușit să ne aduceți zâmbetul pe buze și încrederea că actul medical pe care îl desfășurăm în spital este unul de calitate, care satisface nevoile pacienților noștri. La rândul nostru mulțumim pentru considerația dumneavoastră și vă transmitem cele mai calde urări de bine!
Cu toată stima,
Manager Dr. Ifrim Rodica Ioana
Întocmit,
Comp. Relații cu Publicul Ref. Cosma Mîndrilă Alina