La Sala Palatului din Bucureşti a avut loc în weekend Festivalul „Chocolate Saga”. Printre participanți s-au numărat „Alina Goidea și Carmen Elena, creatoarele primei ciocolaterii din Vrancea”, după cum se arată pe pagina de Facebook – Brutăria Marco. Alina Goidea a susținut „o demonstrație în care a realizat praline pictate manual cu efect de luciu oglindă, Selfie Shine. Împreună cu publicul și presa au degustat pralina făcută cu ganaj de ciocolată de origine și infuzie de piper roz. Totul a fost un deliciu!”, potrivit paginii de Facebook – Marsepe.
Nu doar că au participat, dar s-au întors cu premiul Ciocolata de Argint. „Ne întoarcem acasă cu PREMIUL CIOCOLATA DE ARGINT!!! Felicitări Alina Goidea pentru creativitatea ta și pentru toată munca depusă pentru a crea pralina DOR, câștigătoarea medaliei de argint!”, „Suntem foarte emoționate și mândre de pralina DOR din colecția MOȘTENIRE”, se arată pe pagina de Facebook – Marsepe.
Județul nostru a fost „reprezentat cu onoare de Marsepe la Chocolate Saga, cel mai mare festival dedicat ciocolatei artizanale din România”, mai scrie pe pagina de Facebook – Brutăria Marco. Conform informațiile de pe rețeaua de socializare, Alina Goidea este Fondator/Manager la Marsepe și Design director & General manager la Brutăria Marco, iar Carmen Elena Popa – „Creator de fericire” la Marsepe și General Manager & Architect la Brutăria Marco.
Pe site-ul https://marsepe.com/, la secțiunea Despre, se arată că fondatoarele Marsepe sunt surorile Alina Goidea și Carmen Popa: „În 2022 am pus bazele Ciocolateriei Marsepe. Marsepe este despre trecutul și viitorul nostru. Povestea a început cu părinții noștri. Ei au fondat o companie de succes pe piața produselor alimentare artizanale din județul Vrancea. Noi am preluat ștafeta și vrem să îndeplinim visul copiilor noștri, visul de a avea o fabrică de ciocolată, doar a lor. Mulțumim că ne sunteți alături în această călătorie savuroasă!”.
A treia ediţie a festivalului ciocolatei şi îngheţatei a reunit 30 de producători de ciocolată din România, cinci internaţionali şi peste 30 de companii din domeniile conexe, conform AGERPRES. „Românii sunt mult mai selectivi şi aşa cum îşi caută marca de vin preferată, marca de brânză preferată, chiar şi carnea preferată, aşa ştiu acum să se ducă la ciocolata preferată. Noi am promovat ciocolatierii cu evenimentele noastre, dar am mai făcut încă un lucru bun, i-am învăţat să-şi deschidă afacerile online, pentru că majoritatea ciocolatierilor – 90% sunt din afara Bucureştiului”, a declarat, vineri, pentru AGERPRES, Adina Istrate, organizatorul festivalului Chocolate Saga.
Sursa foto: Facebook/Marsepe