Impactul inflației asupra mediului de business în industria bunurilor de larg consum i-a determinat pe retaileri să găsească soluții inedite pentru a obține prețuri mai bune de la furnizori. Deși pot fi considerați competitori, retailerul local Paco Supermarket s-a asociat cu retailerul francez Auchan în procesul de achiziții pentru magazinele din România. (…) ”Această asociere funcționează deja de la începutul lunii octombrie, astfel putem obține de la furnizori prețuri mai bune pentru cantități mai mari de marfă comandată. Sunt și produse la care prețul obținut de noi de la furnizori este mai bun decât prețul lor, dar nu există capacitatea de aprovizionare pentru necesarul întregului lanț de magazine Auchan. În felul acesta forțăm puțin o reducere a prețurilor la furnizori, prin vânzările cu volum mare. (…)”, spune Feliciu Paraschiv, CEO Paco Supermarkets. Fondatorul rețelei locale Paco spune că este deschis la parteneriate și asocieri pentru achiziții cu orice retailer care îi propune o formulă avanatajoasă de parteneriat și că se bazează pe deviza ”În spatele unui preț bun se află un preț și mai bun!”. (…)
Scris de Carol Popa
Articolul integral pe revista-piata.ro – https://t.ly/Iytqv