Referitor la informațiile apărute în spațiul public, cu privire la avaria de pe strada Cezar Bolliac, CUP SA Focșani face o serie de precizări.
Pierderea de apă semnalată aseară, după ora 18:00, pe pagina de Facebook a companiei a fost transmisă Sucursalei Apă-Canal Focșani iar colegii din cadrul Departamentului Tehnic s-au prezentat la fața locului în scurt timp. S-a constatat că avaria era de amplitudine redusă iar intervenția ar fi lăsat fără apă un număr însemnat de utilizatori, ca urmare a manevrelor de izolare necesare pentru remediere, având în vedere că în zonă se află mai multe conducte de alimentare cu apă. Astfel, s-a luat decizia de amânare a intervenției pentru dimineața zilei următoare.
În luarea hotărârii s-a avut în vedere și disconfortul pe care l-ar fi creat, la momentul respectiv, o întrerupere în furnizarea apei potabile pentru un număr considerabil de utilizatori ce se aflau la domicliu. Este evident faptul că seara, după ora 18:00, se înregistrează un consum de apă crescut, deoarece oamenii revin de la serviciu sau de la alte activități zilnice și întrebuințează apă mai mult decât în timpul zilei.
Precizăm că în această dimineață, când utilizatorii sunt în număr mult mai mic la domiciliu, s-a început intervenția pentru remedierea avariei.
Le cerem scuze locuitorilor din zonă pentru disconfortul creat de lucrări.
Totodată, CUP SA își arată disponibilitatea totală de comunicare, în spiritul transparenței, oferind detaliile cerute de către cetățeni, mass-media și reprezentanți ai administrației publice locale.