Primaria Adjud continuă acțiunea de emitere a abonamentelor pentru locurile de parcare de reședință. În aceste zile se emit abonamente pentru locurile de parcare existente pe strada Vasile Alexandri. „Dacă doriți să rezervați unul dintre locurile din parcarea de reședință pe strada Vasile Alecsandri este necesar ca acesta să vă fie atribuit în baza unui abonament emis pe numele dumneavoastră de către administrația publică locală! Cererea poate fi depusă până luni, 14 februarie 2022, la sediul Serviciului Impozite și Taxe Locale. Cererii – pe care o puteți descărca de aici https://bit.ly/3sqwmaD – i se vor atașa, la depunere: o copie a actului de identitate (C.I., B.I.), o copie a certificatului de înmatriculare a autoturismului, o copie a contractului de leasing/comodat (dacă este cazul) și certificatul de atestare fiscală (în original). Și NU, nu mai avem nevoie de dosar cu șină, pentru că majoritatea proceselor administrative din cadrul UAT Municipiul Adjud sunt digitalizate”, se arată în anunțul Primăriei Adjud. În cazul în care nu veți rezerva un loc de parcare, conform regulamentului aprobat prin HCL 223/2021 a Consiliului Local al Municipiului Adjud, Primăria Municipiului Adjud are dreptul de a atribui locurile de parcare oricărei alte persoane care îndeplinește formalitățile legale și achită contravaloarea abonamentului.