Ediția: Sâmbătă 21 Decembrie 2024. Nr 6784
Ediția: Sâmbătă 21 Decembrie 2024. Nr 6784

Pază și supraveghere electronică la Primăria Adjud și instituțiile subordonate

Primăria Municipiului Adjud intenționează să achiziționeze servicii de pază și supraveghere electronică la majoritatea instituțiilor pe care le are în subordine. Astfel, Primăria Adjud a scos la licitație servicii de pază umană și pază electronică (video IQ) la obiectivele UAT Municipiul Adjud. Contractul ar urma să se încheie pe o perioadă de patru ani. Paza umană este estimată să se desfășoare pe parcursul a 2.864 ore, anual, astfel: un post la Primăria municipiului Adjud – 484 ore lunar; un post la Serviciul impozite și taxe locale – 200 ore lunar; un post la S.P.C.L.E.P. – 200 ore lunar; un post la Piața agroalimentară – 732 ore lunar; un post la Parcul municipal Adjud – 732 ore lunar; un post la Cimitir – 366 ore lunar. La cerere mai pot fi efectuate 150 ore staționare lunar, ce vor fi decontate dacă au fost solicitate.

Cea de-a doua componentă, cea Video (paza electronică) constă în 2 posturi și  cuprind echipamente video; licențele de funcționare; licența Human Detector; servicii de monitorizare video; servicii de intervenție rapidă cu echipaje mobile; servicii de mentenanță tehnică și intervenție tehnică corectivă; servicii de raportare etc. Valoarea totală estimată este cuprinsă între 2,8 și 3 milioane de lei.

Un sistem de pază conform trebuie să cuprindă mijloace și instalații de securitate care să asigure nevoile de protecție a obiectivelor, bunurilor și valorilor cum ar fi: sistem uman: personal de pază calificat și autorizat în posturi fixe, posturi mobile și echipaje auto de patrulare și intervenție. Sistem electronic de monitorizare: sistem avertizare efracție, sistem supreveghere video, sistem control acces, sistem protecția gardului perimetral, dispecerat de monitorizare. Sistem de detecție a începutului de incendiu: sistem avertizare început de incendiu. Societățile specializate în serviciul de pază și protecție trebuie să asigure următoarele servicii: monitorizare electronică prin dispecerate efectuată de Prestator în favoarea Beneficiarului, cu aparatură adecvată, la obiectivele beneficiarului, respectând legislația în vigoare și protocolul agreat de părți; Intervenția rapidă în caz de eveniment prin intermediul echipajelor formate din agenți specializați în astfel de activități la obiectivele Beneficiarului; echipamentele video; servicii de monitorizare video; servicii de intervenție rapidă cu echipaje mobile; servicii de mentenanță tehnică și intervenție tehnică corectivă; servicii de raportare; proiectarea sistemelor electronice de securitate aferente obiectivelor Beneficiarului; instalarea în locația/ile Beneficiarului a echipamentelor electronice de securitate”, se arată în descrierea contractului. De asemenea, cele 6 posturi de pază, control acces și patrulare, sunt asigurate cu agenți de securitate calificați și atestați.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?