ULTIMA ORĂ! Vineri, o nouă întâlnire Şcoala Părinților, cu tema: „Evoluția limbajului la copiii cu tulburări de dezvoltare – Ecolalia”

0
131

Vineri, 02 aprilie 2021, ora 13.00, va avea loc în cadrul Centrului de Terapii de Recuperare  pentru Copii cu Tulburări de Dezvoltare Focşani (locația din strada Cuza-Vodă nr 56), un nou workshop cu tematica: „Evoluția limbajului la copiii cu tulburări de dezvoltare – Ecolalia”. Acest workshop face parte din programul lunar „Şcoala Pārinților” și este susținut de către logopedul Călin Lăcrămioara.

Întărzierea în dezvoltarea limbajului este o problematică des întâlnită în cadrul evaluării copiilor cu TSA. Fiecare copil este diferit, are propriul ritm de dezvoltare, se manifestă diferit în raport cu alți copii în cadrul aceleiași perioade de dezvoltare. Spre exemplu, un copil poate începe să vorbească la vârsta de 1 an, în timp ce la un altul debutul limbajului se poate realiza abia la vârsta de 2 ani. Este de așteptat ca pâna la vârsta de 2 ani copilul să utilizeze cuvintele, iar pâna la vârsta de 3 ani, propozițiile. Aşadar, este importantă cunoașterea limitelor de vârstă între care copilul realizează anumite achiziții, în scopul observării la timp a măsurii în care evoluţia sa este încetinită, în vederea realizării unei intervenții logopedice.

Depistarea precoce și intervenţia timpurie (înainte de 5 ani) sunt deosebit de importante în cazul copiilor cu întarziere în apariția sau evoluția limbajului. Pentru acest lucru cunoaşterea principalelor repere în evoluţia limbajului şi a comunicării devine esențială.

Pentru înscrieri sau detalii suplimentare vă puteți Centrului de Terapii de Recuperare pentru Copii cu Tulburări de Dezvoltare Focşani – D.G.A.S.P.C. Vrancea, cu sediul în Focșani, str. Cuza Vodă, nr. 56, telefon 0237.701.472.  Accesul este gratuit în limita locurilor disponibile.

     Director General,     Daniela NICOLAŞ

Purtător de cuvânt,   Adina Lăscan

COMUNICAT DE PRESĂ, 1 aprilie 2021

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here