Microbuzul școlar de la Vizantea-Livezi implicat într-un accident în timp ce-i transporta pe elevi la școală

0
3026

Bună ziua, la Vizantea-Livezi, sat Piscu Radului, a avut astăzi loc un accident. O mașină 4×4, radiată, fără asigurare, nimic, a lovit microbuzul școlii. Cazul se încearcă să se mușamalizeze‟, este mesajul primit joi pe adresa redacției, de la un cititor. Întrebați despre acest caz, reprezentanții IPJ Vrancea au spus că nu au primit nicio sesizare în acest sens. Am luat legătura cu Dragoș Ciobotaru, primarul comunei Vizantea-Livezi care ne-a confirmat faptul că joi dimineață, microbuzul școlar din localitate, care transporta 8 elevi la școală, s-a ciocnit cu o mașină de teren. Evenimentul nu s-a soldat decât cu pagube materiale.

De vină ar fi chiar șoferul microbuzului școlar, în vârstă de 65 de ani, care ar fi depășit, spune primarul comunei Vizantea-Livezi, banda sa de mers. Atât șoferul vinovat, cât și celălalt șofer, un bărbat în vârstă de aproximativ 21 de ani, au mers la sedul poliției din localitate pentru a da declarații. „A fost o tamponare ușoară. Tot sectorul de drum Piscu Radului este un drum mai îngust, în sensul că nu este o bandă lată, cum e un drum național sau județean, e un drum comunal unde, în mod normal se circulă bine, dar, microbuzul fiind lung, a ieșit din bandă.

Șoferul microbuzului a fost vinovat și sancționat în consecință. Ambii șoferi implicați au fost la poliție, am ajuns și eu la fața locului cu 5 minute după ce s-a întâmplat, adică joi, în jurul orei 07:40. În microbuz erau 8 sau 9 copii;  probabil a fost mai multă emoție, decât sperietură. Nu a fost o lovitură frontală, dar a fost, într-adevăr, un accident mai ușor. Toți copii l-au sunat pe directorul școlii, a venit și dumnealui la fața locului, copii fiind ulterior duși la medicul de familie. Nu am avut nicio problemă cu niciunul dintre copii, nici șoferii celor două mașini nu au fost loviți‟, a declarat Dragoș Ciobotaru, primarul comunei Vizantea-Livezi.

foto cu rol de prezentare: botosaninews.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here