Cu ce se mai ocupă inspectoratele școlare? Cursuri de numerologie pentru profesori, ca să simtă vibrația elevilor „ciumpalaci”

0
1281

Cadrele didactice din Vrancea sunt instruite în studiul numerelor pentru a simți vibrația elevilor la clase. Ideea năstrușnică apare în cadrul unui proiect derulat de Asociația Națională de Numerologie și denumit „Numerologia – o 9 legătură dascăl elev”. Parteneriatul încheiat între Asociație și Inspectoratul Școlar Județean Vrancea a fost denunțat de FEPAL – Federația părinților și aparținătorilor legali din România, care atrage atenția asupra informațiilor care încurajează obscuritatea științifică și nu au nicio legătură cu o gândire logică prin care să fie asigurată dezvoltarea copiilor. Mai rămâne ca profesorii vrânceni să participe la cursuri de astrologie, alchimie sau chiromanție pentru ca dezastrul din școli să fie complet. „Asociația Națională de Numerologie a creat zilele acestea mare agitație în rândul părinților, cadrelor didactice și persoanelor interesate de educație și înclinate spre adevărul științific. În cel puțin două județe din țară (GALAȚI și VRANCEA), această asociație a încheiat parteneriate cu Inspectoratele Școlare Județene conduse de un profesor de fizică dl. Atanasiu Onuț Valeriu, respectiv de un profesor de matematică, dna. Gabriela-Daniela Marchitan. Parteneriatele prevăd furnizarea de cursuri gratuite de formare a cadrelor didactice în ”numerologie” pentru a simți ”vibrația” elevilor la clase. Dincolo de năstrușnicia inițiativei care intră în contradicție fățișă cu calificarea celor doi inspector școlari județeni, aceste parteneriate ridică mari semne de întrebare legate pe de o parte de calitatea resurselor umane cu care sunt populate inspectoratele școlare și, pe de altă parte, de calitatea formării inițiale și continue a cadrelor didactice care se petrece în teritoriu, la nivel județean”, se arată într-un comunicat al FEPAL – Federația părinților și aparținătorilor legali din România.

Potrivit Proiectului educaționalui „Numerologia – o 9 legătură dascăl elev”, numerologia este definită ca știința care se ocupă de studiul calitativ al numerelor. Printre obiectivele specifice enumerate în cadrul proiectului se numără „însușirea adecvată a informațiilor asociate fiecărui arhetip, realizarea corectă a calculului vibrației zilei de naștere și interpretarea cifrei de vibrație interioară, realizarea corectă a calculului vibrației lunii de nașere și interpretarea cifrei de vibrație socială, realizarea corectă a calculului vibrației zilei și lunii de naștere și interpretarea cifrei de vibrație globală, însușirea adecvată a cerințelor caracteristice ciclului de 9 ani (perioade 1-9 ani, 9-18 ani), realizarea corectă a calculului și interpretarea cifrei de vibrație a destinului”.

Cei care au curiozitatea să parcurgă temele din cadrul proiectului, pot afla lucruri din perioada alchimistă a gândirii, espre care nu credeam că mai pot fi predate în școli în secolul 21. De exemplu, la ciclul de 9 ani, aflăm că „totul în această lume are un grafic după care funcționează; viața omului este repetitivă și, dacă acordă fiecărei etape atenția cuvenită, acesta are ocazia să se dezvolte optim și să nu repete greșelile” iar la tema cifra destinului se „indică în ce direcție să se îndrepte copilul ca profesie pentru a putea obține cel mai ușor succesul”. „FEPAL condamnă ferm acceptarea de către instituții ale statului a unor astfel de cursuri care încurajează obscuritatea științifică. ”Numerologia” nu are ce să caute în oferta de cursuri a IȘJ urilor pentru cadrele didactice, și cu atât mai mult în grilele televiziunii/ radioului public altfel decât cu titlu de emisiune de divertisment. Considerăm că formatorii de destine și opinie, fie cadre didactice, fie realizatori de conținut în mass-media, trebuie să fie persoane alfabetizate științific care nu pun în pericol cu bună știință sau din pur analfabetism științific, dezvoltarea armonioasă și în conformitate cu vremurile pe care le trăim, ale copiilor și tinerilor noștri”, se arată în comunicatul FEPAL.

Federația arată că, printre prestatorii de formare asigurați de Asociația Națională de Numerologie, se află Adriana Nicolae – psiholog, autoare de cărți de numerologie, fost profesor de limba română și engleză, actualmente jurnalist la TVR; Roxana Iorgulescu Bandrabur – redactor, Secția Română – Radio România Internațional; Diana Mețiu – absolventă de arte plastice, patroană de firmă de PR pentru dezvoltatori imobiliari, cadru didactic la Universitatea Hyperion – regie film/ televiziune, fost om de media; Alexandra Mihărtescu – consilier, trainer; Violeta Husti – exclusiv ”numeroloagă”; Bogdan Ungureanu – numerolog, consultant și cântăreț de muzică folk; Alexandru T. Zărnoianu – Numerolog, maestru Reiki, Fondator a 13 a Poarta (este probabil vorba despre a 13a zodie?).

Educația a ajuns un lucru drăcovesc. Voi creați ciumpalaci care nu sunt buni la nimic”

Conform unui articol publicat duminică de libertatea.ro, peste 600 de profesori au participat vineri seară la cursul de numerologie organizat de Asociația Numerologilor din România pe Zoom. Timp de trei ore, dascălii au fost învățați cum să calculeze vibrația destinului elevilor pentru „a-i aduce pe calea cea bună” și cum să găsească „matrița psiho-energo-informativă” ca profesorii să nu mai formeze „niște ciumpalaci”. Cursul nu este avizat de Ministerul Educației, dar a fost promovat de Inspectoratele Școlare din mai multe județe.

„Cineva a zis că numerologia e o pseudoștiință, că nu ne ajută cu nimic. Dacă privim din perspectiva asta, și psihologia este o pseudoștiință”.

„Eu aș da o lege ca numerologia să fie învățată în școală, cel puțin din clasa a 6-a”.

„Știința fără artă e lucru drăcovesc. Așa a ajuns și educația. A ajuns un lucru drăcovesc”.

„Acum nu poți intra fără mască în magazin, în avion, data viitoare nu o să poți intra fără cip”.

Sunt o parte din afirmațiile lui Anatol Basarab, numerolog, psiholog și cofondatorul Asociației Numerologilor din România, făcute vineri seară în timpul proiectului online „Numerologia, o 9 legătură dascăl-elev”. Născut în Republica Moldova, Anatol Basarab a terminat un master în Psihologie și Pedagogie la „Spiru Haret”, în București, apoi a studiat, susține el pe propriul blog, parapsihologia în Moscova și în Capitală.

„Într-o piramidă a valorilor inversată, astăzi copiii își doresc să devină milionari, politicieni, vedete, șmecheri, orice, dar numai oameni dacă se poate nu”, argumentează Violeta Husti, numerolog. Este convinsă că, prin această metodă, tinerii vor fi aduși înapoi pe drumul cel bun. Spre adevăratele valori. Și să nu mai ajungă niște „ciumpalaci”. Așa îi numește Anatol Basarab pe elevii care ies azi de pe băncile școlii românești: „niște ciumpalaci care nu sunt buni de nimic”.

Citește articolul integral pe – https://bit.ly/39gSHh7

Sursa foto: Facebook/Asociația Numerologilor din România

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here