Consiliul Județean Vrancea continuă proiectul de reabilitare a infrastructurii rutiere. Administrația județeană a scos la licitație proiectul de investiții privind ,,Reabilitare pod din beton armat pe DJ 204 N, peste pârâul Râmnic, comuna Nănești, km. 2+300, județul Vrancea”. Valoarea estimată a investiției este de aproape 3,4 milioane de lei. Pentru realizarea acestui obiectiv, ofertantul declarat câștigător al procedurii de atribuire va realiza următoarele categorii de activități: servicii de proiectare la fazele: proiect tehnic de execuție și a detaliilor de execuție, verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție, obținerea avizelor, acordurilor și autorizațiilor, (P.A.C., P.O.E. ); servicii de asistență tehnică din partea proiectantului, pe durata execuției lucrărilor ce fac obiectul procedurii de atribuire; execuția lucrărilor de construire aferente obiectivului de investiție anterior menționat, conform documentaţiei tehnice și a dispoziţiilor legale în vigoare în domeniu; verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție. Astfel, vor fi executate lucrări la cale și trotuare, suprastructură, reparații pile, reparații culei, racorduri cu terasamente, lucrări la albie. Consiliul Județean mai are în aceeași zonă în derulare proiectul de investiții privind reabilitarea podului din beton armat peste râul Putna, în localitatea Vulturu. Este vorba de podul situat pe DJ 204 D, sector Vulturu – Hîngulești – Maluri. Valoarea estimată a lucrărilor este de 4,1 milioane de lei. „În urma verificării stării tehnice a podului din beton armat aflat pe drumul județean DJ 204 D, la traversarea peste râul Putna, comuna Vulturu, km.24+400, județul Vrancea, format din trei deschideri de 27,00m, în lungime totală de 90,30 m, s-a constatat că starea tehnică a acestuia este necorespunzătoare, circulația nu se desfășoară în condiții de siguranță, fapt pentru care sunt necesare lucrări de reabilitare și modernizare a acestui pod“, se arată în referatul care a însoțit proiectul de hotărâre. Astfel, vor fi executate lucrări la cale și trotuare, suprastructură, reparații pile, reparații culei, racorduri cu terasamente, lucrări la albie. Podul mai sus amintit a fost construit în anul 1981. Durata de execuție este de 16 luni, din care proiectare 3 luni, plus o lună obținere avize. Podul va avea o lungime de 90,30 m, lățimea părții carosabile este de 8,70m, lățimea totală a podului este de 10,20 metri. Podul va avea două trotuare de câte un metru fiecare.