Vrâncenii vor putea intra în sediile fiscului din județ doar după ce parcurg etapele triajului epidemiologic obligatoriu. Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Vrancea recomandă în continuare contribuabililor utilizarea metodelor de comunicare la distanţă. Totuși, pentru prevenirea şi controlul răspândirii coronavirusului SARS-Cov-2, pe durata stării de alertă, la intrările în sediile AJFP Vrancea au fost instituite reguli privind obligaţia purtării măștii de protecție cu acoperirea nasului şi a gurii, efectuarea triajului epidemiologic care constă în măsurarea temperaturii prin termometru non-contact, observarea semnelor și simptomelor respiratorii (de tipul: tuse frecventă, strănut frecvent, stare generală modificată) iar în cazul în care temperatura înregistrată depășește 37,3º Celsius, aceasta va mai fi măsurată o dată după o perioadă de 2-5 minute de repaus. De asemenea, dacă se constată menținerea unei temperaturi peste 37,3º Celsius, persoana în cauză nu este lăsată să intre în sediu şi i se va recomanda luarea legăturii cu medicul de familie. Nu în ultimul rând, mâinile trebuie dezinfectate obligatoriu la intrarea în incintă.
„Reiterăm metodele de comunicare la distanță disponibile , astfel:
pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP: Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro; Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
Depunere on-line
Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice
Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizând certificate digitale calificate”, arată AJFP Vrancea.
În cazul formularelor sau declarațiilor fiscale care nu se pot transmite electronic, acestea pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. Pentru efectuarea plăților, se pot folosi servicii oferite de terți, respectiv ghiseul.ro. „Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site. Pentru facilitarea accesului contribuabililor la serviciile din cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea pe site-ul instituţiei au fost publicate interioarele telefonice aferente fiecărui serviciu în parte. Numărul de telefon al centralei Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea este 0237236600”, arată reprezentanții AJFP Vrancea.