Proprietarii centrelor comerciale trebuie să accepte o nouă formă de calcul a chiriilor

0
460

Cele două luni în care magazinele nealimentare din centrele comerciale au fost închise au produs comercianţilor pierderi considerabile care riscă să devină irecuperabile, contribuind la criza economică ce se conturează, dacă proprietarii nu acceptă o formulă flexibilă de plată a chiriilor. Potrivit unui comunicat transmis luni de Studio Moderna, compania care deţine brandurile Dormeo, Delimano şi Top Shop, proprietarii centrelor comerciale trebuie să accepte o nouă formă de calcul a chiriilor magazinelor „pentru a nu provoca un colaps în retailul non-alimentar”. „Situaţia este complexă, în absenţa unei reglementări în acest domeniu, iar soluţia este ca, atât proprietarii, cât şi chiriaşii spaţiilor comerciale să împartă pierderea – întrucât aceasta nu poate fi imputată niciuneia dintre părţi, fiind produsă de ordinul autorităţilor de a închide magazinele non-alimentare”, se menţionează în comunicat.

Potrivit sursei citate, într-o astfel de situaţie este Studio Moderna (compania ce deţine brandurile Dormeo, Delimano şi Top Shop) şi operează o reţea de 42 de magazine dintre care 39 în centrele comerciale închise încă. Celor peste 200 de angajaţi din magazinele închise li s-a oferit şansa reconversiei profesionale în alte departamente ale companiei, precum şi implicarea în misiunea umanitară de a livra bunuri alimentare clienţilor care nu se pot deplasa, susţin reprezentanţii Studio Moderna. Astfel, cele două luni de zile în care peste 200 de salariaţi care nu au vândut nimic în cele 39 de magazine închise din ordinul autorităţilor au costat deja Studio Moderna 2,5 milioane de euro, o pierdere compensată parţial de vânzările online.

Articolul integral pe – https://bit.ly/2WKmTem

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here