ENET nu va distribui facturile pentru luna martie în cutiile poștale ale abonaților din municipiu. Persoanele care vor să afle valoarea facturilor pot solicita emiterea acestora în format electronic sau pot cere informații telefonic despre sumele de plată.
Conducerea societății a anunțat că, pentru a limita efectele pandemiei de coronavirus, ENET a luat o serie de măsuri de protecție și siguranță, atât pentru clienți, cât și pentru angajati. Astfel, o parte a activităților societății au fost restrânse, în special cele de teren, astfel că facturile aferente lunii martie nu vor fi distribuite la domiciliu, în cutiile poștale.
ENET menționează că factura se poate transmite în format electronic, pe e-mail, prin solicitarea acestui serviciu la adresa relpub@enetsa.ro sau telefonic la numărul 0237/612.000, specificând datele de identificare ale clientului (nume, adresă, cod client).
„Clienții care doresc detalii despre valoarea facturii și/sau a soldului de plată se pot adresa la numarul de telefon 0237/612.000 sau la e-mail relpub@enetsa.ro.
Rugăm utilizatorii de online banking să efectueze plata facturilor folosind această facilitate pentru care sunt necesare urmatoarele date:
IBAN RO96BTRLRONCRT0V18178804; numele si prenumele clientului; valoarea sumei de bani transferate; detaliile plății – Cod client și/sau număr de factura. Vă comunicăm că suntem în curs de implementare a Serviciului de încasare facturi, pe baza codului de client, prin intermediul stațiilor de plată din rețeaua SelfPay”, au precizat reprezentanții ENET.