Ediția: Miercuri 15 ianuarie 2025 Nr. 6793
Ediția: Miercuri 15 ianuarie 2025 Nr. 6793

DeliveRo – Paco face livrări la domiciliu în toate localitățile din Vrancea

Paco Supermarket a introdus serviciul DeliveRo, prin care asigură livrări la domiciliu către toate localitățile din Vrancea. DeliveRo este diferit de alte servicii de livrări, fiind accesibil și persoanelor care nu au cunoștințe tehnice sau celor care nu au acces la internet. Pentru a face comenzi prin DeliveRo este suficient un telefon cu care să suni la numărul 0767145047 unde un operator îți prezintă produsele, prețurile lor și apoi se face livrarea la domiciliu a produselor din supermarketurile Paco.

Comenzile se fac prin apel telefonic la numărul 0767145047, apel WhatsApp, apel video WhatsApp, zilnic, între orele 7,30 și 20,00. De asemenea, se poate folosi sistemul de mesagerie WhatsApp. Livrările la domiciliu se fac numai după ce au fost acceptate și confirmate prin SMS. Sistemul de livrare este simplu și avantajos, în special pentru pensionarii din mediul rural.

În cadrul serviciului au fost stabilite două zone de livrare. Zona 1 cuprinde localitățile Focșani, Odobești, Cîmpineanca, Golești, Petrești, Jorăști, Mândrești, Garoafa, Lomotești, Milcovul, Suraia, Biliești, Mândrești, Vânători, Răstoaca. Pentru comenzile livrate către clienții din această zonă, lansate între orele 7,30 – 18,00, livrarea se face în aceeași zi, în maximum trei ore de la confirmarea prin SMS a comenzii. Pentru comenzile lansate după ora 18,00, livrarea se face a doua zi.

Zona 2 cuprinde celelalte localități din Vrancea, care nu fac parte din zona 1. Comenzile lansate de luni, ora 7,30 până joi, ora 20,00, se livrează a doua zi. De asemenea, comenzile lansate de vineri, ora 7,30 până duminică, ora 20,00, se livrează în ziua de luni. Costul transportului, indiferent de destinație și de mărimea comenzii este de 15 lei, la care se adaugă costul pungilor de cumpărături. „Serviciul DeliveRo acoperă tot județul Vrancea, nu doar municipiul Focșani, am livrat comenzi inclusiv la Vintileasca. Este un serviciu care se adresează în special persoanelor în vârstă, persoanelor care nu au internet sau abilități IT. Operatorul nostru de la capătul firului oferă toate detaliile despre produse, prețurile de la raft, în timp real și le adaugă în coș. Sunt produse pentru care poate că detaliile nu sunt suficiente, cum ar fi fructele, atunci se poate iniția un apel video WhatsApp și se poate vedea procesul de selectare a produselor. Este un serviciu care vine în sprijinul clienților care nu vor să mai treacă pe la magazin și pot face comanda telefonic”, a explicat Feliciu Paraschiv, administrator și director general al rețelei Paco Supermarket.

Acesta a precizat că, deocamdată, plata pentru cumpărăturile realizate prin DeliveRo se face doar numerar și include valoarea cumpărăturilor și a livrării. Acest sistem va fi îmbunătățit în curând, la acest moment fiind purtate discuții cu banca pentru a introduce și plata cu cardul, printr-un POS mobil. Practic, în acel moment, operatorul de la PACO va deveni un bancomat mobil, putând oferi serviciul cashback, care persmite clienților să solicite retragere de numerar la plata cu cardul. Este un serviciu care se adresează în special persoanelor din mediul rural, cele care nu se pot deplasa la magazinele PACO și care, pentru 15 lei, pot primi acasă sacoșa de cumpărături.

Reamintim că Paco Supermarket a introdus, în premieră absolută în retailul alimentar din România, sistemul cashback care permite oricărui client al magazinelor Paco să solicite retragere de numerar la plata cu cardul, în limita a 200 lei. Proiectul a fost realizat în parteneriat cu Raiffeisen Bank, dar retragerea de numerar se poate face de pe orice tip de card, emis de orice bancă, iar comisionul este zero.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?