Administratorii asociațiilor de proprietari limitează programul cu publicul și încasările la întreținere

0
539

Administratorii asociațiilor de proprietari vor limita programul cu publicul și încasările la întreținere, până la finele lunii aprilie, pentru a reduce riscul de răspândire a virusului COVID-19. Măsurile specifice sunt luate la nivelul fiecărei asociații de proprietari din municipiu. Președintele Ligii Asociațiilor de Proprietari Habitat, administratorul Ion Vlase, ne-a spus că este o recomandare transmisă la nivel național iar administratorii pot contribui la limitarea răspândirii acestui virus prin limitarea contactului cu cetățenii.

De altfel, mulți dintre administratori sunt persoane în vârstă și ar trebui să evite contactul cu alte persoane. „Având în vedere instituirea stării de urgență pe întreg teritoriul României (pe o durată de 30 de zile) și necesitatea de a asigura măsurile pentru prevenirea și combaterea răspândirii virusului COVID-19, Liga Asociațiilor de Proprietari Habitat recomandă membrilor și reprezentanților asociațiilor de proprietari să limiteze, în măsura în care este posibil, încasarea cotelor lunare de contribuţie la cheltuielile asociaţiei la casierie (de preferat până după 21 aprilie, cu posibilitate de prelungire, în funcție de evoluția situației la nivel național). Afişaţi la avizier contul bancar al asociaţiei de proprietari şi solicitați proprietarilor să îl utilizeze pentru plata cotelor lunare de contribuţie la cheltuielile asociaţiei (cu precizarea datelor de identificare a plății: luna pe care o achită, datele personale, alte precizări)”, se arată în recomandarea transmisă de Liga Habitat.

Sursa foto: cancan.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here