Comerţul electronic și serviciile de curierat din România au loc în condiţii sigure de igienă (asociaţii)

0
103

Comercianţii online şi companiile de curierat din România au luat toate măsurile necesare pentru ca întregul flux logistic şi de livrare aferent unei achiziţii online să se desfăşoare în condiţii sigure de igienă şi sănătate pentru personalul şi clienţii acestora, informează Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) şi Asociaţia Operatorilor de Curierat din România (AOCR), într-un comunicat transmis, marţi, AGERPRES.

Conform sursei citate, printre măsurile luate de companiile membre ale celor două asociaţii sunt indicate: operatorii din depozite poartă măşti şi mănuşi de protecţie; depozitele şi centrele logistice au fost dotate cu termometre non contact pentru verificarea temperaturii tuturor angajaţilor; curierii care fac livrări la domiciliu vor purta măşti şi mănuşi de protecţie acolo unde situaţia o impune; curierii au fost instruiţi cum se pot proteja şi cum îi pot proteja, de asemenea, pe clienţi; a fost intensificată activitatea echipelor de curăţenie din cadrul depozitelor, cu o atenţie sporită acordată zonelor sociale.

De asemenea, spaţiile de lucru şi cele sociale din depozite şi centrele logistice au fost dotate cu dezinfectant pentru mâini, lockerele (puncte de livrare de proximitate) sunt dezinfectate înainte de fiecare alimentare cu colete, iar personalul din birouri responsabil cu asigurarea tehnologiei din spatele comerţului electronic lucrează de acasă.

„În contextul situaţiei generale rezultate de evoluţia COVID-19 în România, măsurile luate de magazinele online şi companiile de curierat asigură monitorizarea riguroasă a angajaţilor de pe întregul flux logistic dintre momentul în care o comandă este plasată online de către un client şi momentul primirii respectivului colet. Fie că vorbim de operatorii din depozite sau de angajaţii firmelor de curierat, aceştia poartă măşti şi mănuşi de protecţie acolo unde este necesar, au fost instruiţi cu privire la cum se pot proteja pe ei, dar şi pe clienţii pe care îi deservesc. Ca regulă generală, de altfel, contactul social implicat de modelul comerţului electronic este redus la maximum: oamenii îşi comandă de acasă produsele dorite, deci nu sunt nevoiţi să stea la nicio coadă, iar ulterior au acces la produsele dorite prin intermediul unui curier care este atent monitorizat şi echipat cu echipament de protecţie şi dezinfectant pentru mâini”, declară Florinel Chiş, director executiv ARMO.

Asociaţia Română a Magazinelor Online, este entitatea reprezentativă a magazinelor online din România, care are ca obiective principale: dezvoltarea comerţului online în Romania, susţinerea magazinelor online şi a mediului e-commerce local, elaborarea Codului de Bune Practici ale Magazinelor Online şi a unui program de atestare a acestor magazinelor online, reprezentarea intereselor membrilor în faţa oricăror autorităţi, persoane fizice sau juridice, române sau străine, precum şi informări periodice către mass media despre starea industriei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here