Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Iași execută, în această perioadă, mai multe lucrări de asfaltare sau de înlăturare a efectelor produse de calamități asupra drumurilor naționale din Vrancea. Astfel, sunt executate lucrări de reparații asfaltice pe suprafețe întinse pe DN 23 B, sectorul Mărtinești – Ciorăști, de la kilometrul 26 și până la kilometrul 36. Este vorba de turnarea unui strat de asfalt pe suprafețe extinse ale acestui drum.
De reținut că până în prezent au fost executate lucrări de asfaltare pe DN 23A, Măicănești – Ciorăști. Este vorba de turnarea unui strat de asfalt pe întreaga lățime a drumului, pe o lungime de 21,4 kilometri. Pe acest drum nu s-a mai turnat covor asfaltic de dinainte de 1989.
Pe DN 2 E 85, sectorul Domnești – Mărășești au fost turnate două straturi de asfalt, pe o lungime de 9 kilometri. Totodată, în acest moment sunt executate lucrări de înlăturare a efectelor calamităților naturale din mai multe puncte critice pe drumurile naționale DN 2 N Mărtineşti – Dumbrăveni – Jitia și DN 2 R Jitia – Vintileasca. DRDP Iași a anunțat că au fost finalizate lucrările de consolidare a versantului și a corpului drumului pe DN 2N, km 46, în localitatea Jitia. Acest sector de drum a fost grav afectat ca urmare a alunecărilor de teren. Au fost executate lucrări mai ample care au constat în consolidarea versantului care a luat-o la vale, cu ziduri de sprijin cu piloți forați la o adâncime de peste 20 de metri, degajarea albiei râului Râmnicu Sărat etc.
Un alt punct critic la care lucrările au fost deja finalizate, este cel situat la kilometrul 31, la intrarea în localitatea Dumitrești. Aici au fost executate lucrări de consolidare și refacere a platformei drumului, la km 31+120 m, în zona localității Dumitrești, prin realizarea unui zid de sprijin cu piloți montați la o adâncime de 21 de metri, refacerea stratului suport, balastare și turnarea stratului de asfalt. Oficialii DRDP Iași susțin că la celelalte puncte critice prinse în planul de reabilitare și refacere vor fi reluate procedurile de achiziție publică, deoarece s-au schimbat cantitățile de materiale și excavare estimate, ca urmare a alunecărilor de teren din ultima perioadă.