Electrica Furnizare nu va emite facturi timp de o săptămână; cauza: modernizarea sistemului informatic

0
527

Electrica Furnizare demarează un proces amplu de modernizare a sistemului informatic

Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și a gazului din cadrul Grupului Electrica, demarează, începând cu data de 19 septembrie 2019, un proces amplu de modernizare a sistemului informatic, cu scopul de a îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite clienților săi. Prima etapă a acestui proces se va derula în perioada 19 – 26 septembrie 2019.

Electrica Furnizare doreṣte să aducă în atenţia clienţilor săi că, în perioada 19-26 septembrie 2019, va derula un proces de actualizare a sistemelor informatice. Acest proces a fost organizat astfel încât impactul asupra clienților să fie cât mai mic. În această perioadă nu se vor emite facturi de energie electrică și gaze naturale. Astfel, facturile emise înaintea datei de 19 septembrie vor putea fi achitate prin toate modalitățile de plată pe care compania le-a pus la dispoziția clienților, mai puțin la ghișeele proprii de încasare. Lista completă a canalelor de plată este disponibilă în toate punctele de relații cu clienții și pe site-ul www.electricafurnizare.ro.

Reamintim clienților că au la dispoziție aplicația MyElectrica pentru plata facturii sau transmiterea indexului autocitit. Aplicația MyElectrica va putea fi accesată în toată această perioadă, cu excepția zilei de 25 septembrie. Linia telefonică gratuită dedicată comunicării indexului autocitit va fi, de asemenea, disponibilă non-stop, cu excepția zilei de 25 septembrie. În ziua de indisponibilitate, comunicarea indexului autocitit poate fi făcută prin e-mail sau în punctele de relații cu clienții. Programul ghișeelor de relații cu clienții și al serviciului call center va rămâne neschimbat. Documentele depuse de clienți în perioada 19 – 26 septembrie 2019 vor fi prelucrate imediat după finalizarea procesului de actualizare a sistemelor informatice.

Este foarte important de știut că, în urma acestui proces, codurile de identificare din facturi se vor modifica (cod ATM, cod client, număr loc consum). Cu toate acestea, până la sfârșitul anului 2019, clienții pot utiliza pentru plata facturii și transmiterea indexului autocitit atât codurile vechi, cât și cele noi.

Comunicat de presă

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here