Ce trebuie să facă beneficiarii APIA care au fost radiați din Registrul Comerțului

0
156

Fermierii organizați ca PFA sau II, care au fost radiați din Registrul Comerțului și primesc subvenții de la Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA), trebuie să aducă documentele cu noua formă de organizare. APIA a anunțat, ieri, că fermierii care primesc acest sprijin financiar trebuie să îndeplinească toate condițiile legale, inclusiv cele din legea 182 din 2016. Aceasta a impus ca persoanele fizice autorizate și întreprinderile individuale să respecte condiția privind numărul maxim de clase de activităţi prevăzute de codul CAEN, respectiv maximum 5 clase pentru PFA și maximum 10 clase pentru II, nerespectarea acestor prevederi constând în radierea din Registrul Comerțului începând cu 18 martie 2019. Adresăm rugămintea beneficiarilor APIA, constituiți ca P.F.A. și Î.I., care se regăsesc în situația descrisă mai sus, ca în termen de 15 zile de la data radierii la Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC), să depună la Centrele Județene/locale APIA o declarație privind radierea PFA prin care s-a solicitat sprijin la APIA și documentele aferente (certificat de radiere), precum și, după caz, forma de organizare actuală (PF, II, IF, PFA), contul actual, documentele aferente noii forme de organizare (eliberate de Oficiul Național al Registrului Comerțului), au anunțat reprezentanții APIA.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here