eMag: Peste 390 de milioane de căutări online în 2018; în top se regăsesc cuvintele ”squishy”, ”senvici meicăr” sau ”haloin”

0
58

Numărul căutărilor pe platforma online a eMag a crescut cu 67% în acest an faţă de anul 2017, până la 390 de milioane, în topul celor mai căutate produse fiind ”ceas”, ”squishy” şi ”căşti”, potrivit informaţiilor publicate, vineri, de retailer. Conform statisticii companiei, în clasamentul celor mai amuzante căutări pe eMag se află: „senvici meicăr”, „big de ras gilet”, „haloin”, dar şi „coşciug”, „rezultate examen” sau „adeverinţe medicale cu ştampile”, acestea din urmă aflându-se la categoria „În curând pe eMAG”.

La nivel general, clienţii au căutat pe platforma online de la ceasuri până la trollere sau de la iPhone la anvelope. Cel mai căutat produs a fost, de departe, „squishy’, în timp ce „kendama”, care a dominat căutările în 2017, a înregistrat cea mai vizibilă scădere. În categoria căutărilor denumită de eMag „Viaţa satului”, primele trei poziţii sunt ocupate de „acumulator de căruţă”, „cuibar de pui” şi „cazan ţuică stabil des”. De asemenea, „acurdeon”, „spart watch” şi „dozator bele halabă” sunt pe podiumul categoriei „Cel mai nefericit typo”, în timp ce în categoria „Ştiu exact ce caut” cele trei locuri superioare sunt: „telescop de bătaie”, „telefon pentru mătuşa mea Gabriela” şi „biberoane care nu curg numai dacă trage bebe”.

Ierarhiile publicate de retailerul online mai cuprind categoria „Brandu mare” (căutări: „pepărşi”, „wuikas” şi „guggi”), precum şi categoria „Întreabă eMAGu”, cu interes pentru „ce meci este astăzi din campionat”, „unde găsesc boomeranguri adevărate de vânătoare australiene” şi „cum pârleşti un pork”. Companie românească fondată în anul 2001, eMAG a devenit un lider în retailul online în România, având prezenţe în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here