ENET pune la dispoziția focșănenilor un număr unic de telefon, 0237/233555, la care, 24 de ore din 24, dispecerul de serviciu oferă informații, verifică și răspunde sesizărilor telefonice ale focșănenilor privind furnizarea energiei termice. Cei de la ENET arată că, în caz de nevoie, dispecerul de serviciu informează șeful ierarhic despre neconformitățile constatate care-i depășesc aria de competență, în vederea soluționării operative a acestora. Conducerea ENET Focșani menționează că execută contracost, pe bază de comandă, diferite lucrări de instalații termice, izolații termice la conducte etc., adică lucrări care sunt în sarcina asociațiilor de proprietari, unităților cultural administrative, agenților economici, în conformitate cu obiectul său de activitate. Totuși, precizează ENET, societatea nu are în obiectul de activitate, nu deține utilaje și nu are personal pentru evacuarea apelor uzate menajere acumulate la subsolurile imobilelor adică lucrări ce trebuie executate simultan cu repararea instalațiilor de canalizare interioare defecte. „Facem această precizare, deoarece multe din solicitările de reparații sunt condiționate pentru intervenție de aceste aspecte”, precizează cei de la ENET. Punctele de plată pentru facturile ENET sunt la casieria din sediul Compartimentului Comercial, situat în Str. Cuza Vodă nr. 3 iar programul acestora este, de luni până vineri, în intervalul orar 8.00 – 14.00 ÷ 14.30 – 16.00 iar sâmbătă se lucrează între orele 8.00 – 13.00.