Ediția: Joi 26 Decembrie 2024. Nr 6785
Ediția: Joi 26 Decembrie 2024. Nr 6785

Primăria Adjud a scos la licitație lucrările pentru ca școlile să obțină avizele ISU


Primăria Adjud a scos la licitație toate contractele din cadrul  proiectului „Lucrări de instalații în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu” pentru mai multe unități școlare din muncipiu. Proiectul are o valoare de peste 9 milioane de lei și va consta în efectuarea unor lucrări de instalații în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu la unități școlare din localitate.
În cadrul proiectului vor fi realizate următoarele obiective de investiții: Lucrări de instalații în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu pentru obiectivul Colegiul Național „Emil Botta”, Municipiul Adjud, județul Vrancea – 965,771.18 lei; Lucrări de instalații în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu pentru obiectivul Colegiul Tehnic „Gheorghe Balș” – 1,337,135.25 lei; Lucrări de instalații în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu pentru obiectivul Åžcoala gimnazială „Angela Gheorghiu” – 475,357.21 lei; Lucrări de instalații în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu pentru obiectivul Åžcoala gimnazială „Mareșal Alexandru Averescu” – 895,241.53 lei; Lucrări de instalații în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu pentru obiectivul Åžcoala gimnazială „Mihail Armencea” – 482,938.66 lei; Lucrări de instalații în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu pentru obiectivul Åžcoala gimnazială „Principele Radu” – 477,433.59 lei; Reabilitare clădire Grădinița cu program prelungit nr.4, Municipiul Adjud, județul Vrancea în vederea obținerii autorizației sanitare de funcționare și autorizației ISU – 4,815,405.21 lei. „Majoritatea sunt proiecte pentru efectuarea unor lucrări de instalații în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu la unități școlare din oraș, unități școlare care nu sunt autorizate ISU pentru că nu corespund prevederilor legale în vigoare”, a precizat primarul Constantin Armencea. Conform legilor în vigoare, autorizații de securitate sunt obligatorii pentru clădirile ce aparțin autorităților publice locale și centrale, ce au o arie desfășurată mai mare sau egală cu 600mp.
Un alt proiect prioritar pentru municipalitate este „Reabilitare și modernizare sediu primărie Adjud, zona parc”. Valoarea totală a investiției este estimată la 4,9 milioane de lei. Noul sediu va avea o suprafață construită desfășurată de 1.659 metri pătrați. Clădirea este situată în parcul central al orașului. Primarul Constantin Armencea a susținut că lucrările au fost sistate ca urmare a lipsei de resurse proprii și a faptului că nu existau până acum proiecte cu finanțare nerambursabilă pentru astfel de investiții. El a adăugat că deși imobilul este „la roșu”, cum se spune în construcții, suma necesară este foarte mare deoarece lucrările au început în 1991, iar structura de rezistență necesită unele lucrări.
În anul 2008, Primăria Adjud a reluat lucrările, în regie proprie, la construcția noului sediu al Primăriei, însă lipsa veniturilor proprii a determinat să le sisteze. De reținut că în acest moment, Primăria Adjud funcționează într-un imobil preluat de la societatea URBIS, imobil ce a fost reabilitat și modernizat cu fonduri europene. Dar acest spațiu este mic și impropriu pentru funcționarea în condiții normale a serviciilor din cadrul Primăriei municipiului Adjud.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?