Telekom România oferă clienţilor reduceri la factură și beneficii suplimentare în contul nefuncţionării serviciilor mobile pe 5 martie

0
1693


Clienții Telekom România, atât persoane fizice, cât și persoane juridice, vor primi reduceri la factură și credit suplimentar la cartelele prepay, precum și beneficii adiționale, în contul nefuncționării serviciilor mobile în data de 5 martie, a anunțat, miercuri, într-un comunicat de presă, operatorul telecom. „Telekom le mulțumește clienților pentru înțelegere și suport și anunță că le oferă acestora reducere la factură și credit suplimentar la cartelă pentru nefuncționarea serviciilor mobile în data de 5 martie, precum și beneficii adiționale, atât pentru clienții rezidențiali, cât și business. Astfel, abonații persoane fizice și companii, clienți ai serviciilor mobile, precum și cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienții cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienți). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât și creditul suplimentar, vor fi oferite clienților automat, fără a fi necesar ca aceștia să parcurgă pașii procedurali din contract”, precizează compania.
Potrivit sursei citate, începând din 2 aprilie, toți clienții Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS și date nelimitate național, valabile 30 de zile, pe care aceștia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârșitul anului. De asemenea, pentru clienții companii care au accesat deja oferta Freedom cu beneficii nelimitate, va fi oferit un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care aceștia îl pot solicita în magazinele dedicate până la finalul anului 2018.
În cursul zilei de luni, 5 martie, clienții Telekom România au întâmpinat dificultăți, timp de peste șase ore, în accesarea serviciilor de voce și date mobile din cauza unor disfuncționalități de natură tehnică. „Situația a fost cauzată de un echipament care a cedat, în contextul mai larg al unor lucrări de modernizare și de creștere a capacității rețelei mobile. În următoarea perioadă, specialiștii noștri vor continua să monitorizeze îndeaproape toți parametrii rețelei”, menționează operatorul pe propria pagină de socializare.
Ulterior, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a anunțat, într-o postare pe website-ul instituției, că va investiga incidentul care a afectat pe data de 5 martie rețeaua Telekom și, implicit, un număr semnificativ de clienți ai operatorului. În acest sens, arbitrul pieței telecom a solicitat și a primit o notificare de la Telekom Romania Mobile Communications cu privire la incidentul cu impact semnificativ care a afectat, recent, rețeaua operatorului și așteaptă informații și documente suplimentare pentru a analiza situația și a aplica eventuale măsuri.
ANCOM precizează că incidentul înregistrat luni, 5 martie, când timp de mai multe ore abonații Telekom nu au putut accesa serviciile de voce și date mobile, „este unul dintre cele mai ample de acest tip și va fi analizat cu celeritate”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here