Ediția: Miercuri 5 februarie 2025 Nr. 6808
Ediția: Miercuri 5 februarie 2025 Nr. 6808

O treime dintre români folosesc aplicaţii de Dating, iar 43% recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului


Un român din trei (36%) folosește aplicații de dating, însă, cu toate acestea, doar unul din 10 (14%) și-a întâlnit partenerul actual prin intermediul acestei metode, potrivit rezultatelor unui studiu, care s-a bazat pe date colectate din 12 țări, inclusiv România. Pentru că tehnologia a schimbat dinamica relațiilor, inclusiv a începuturilor de relații, 73% dintre români fac schimb de numere de telefon atunci când întâlnesc o persoană care prezintă interes pentru începerea unei relații, iar 35% dintre români adaugă persoana respectivă pe conturile de social media, continuând interacțiunea după acest pas.
Mai mult, 53% dintre românii intervievați susțin cu tărie că mesajele sunt cea mai bună modalitate de exprimare a sentimentelor, iar 59% dintre românii care se află în relații la distanță cred că flirtul prin intermediul mesajelor text și a aplicațiilor de messenger reprezintă cea mai bună metodă pentru a menține scânteia în relațiile la distanță, se arată în studiul ‘Relații inteligente’, realizat la comanda Huawei.
Conform cercetării, sărutul de noapte bună nu mai simbolizează sfârșitul întâlnirii, aceasta continuând pe telefon. Astfel, 43% dintre români recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului, în timp ce doar 17% dintre aceștia recunosc că au folosit smartphone-ul pentru trimiterea mesajelor intime sau cu conținut privat. „De la mesaje la aplicații de dating, smartphone-urile au reușit să schimbe felul în care începem și construim o relație, astfel că, în zilele noastre, este din ce în ce mai greu să dai dreptate zicalei potrivit căreia ‘Dragostea trece prin stomac’, fiind evident că trece prin smartphone”, spun realizatorii studiului.
Cercetarea de piață a fost realizată pentru Huawei de către compania Ipsos și a fost efectuată în luna ianuarie 2018 pe următoarele piețe: Austria, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovenia și Turcia. Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări și deservesc o treime din populația lumii. În anul 2017, Huawei s-a clasat pe locul al doilea în ceea ce privește livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deține 17 centre R&D în țări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India, China și Finlanda.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?