Ediția: Vineri 14 martie 2025 Nr. 6835
Ediția: Vineri 14 martie 2025 Nr. 6835

Facilități pentru primăriile care folosesc sistemul informatic PatrimVen


    Finanțiștii vrânceni le recomandă autorităților locale să utilizeze sistemul informatic PatrimVen astfel încât cetățenii să poată obține de la Primărie adeverințe de venit și alte documente fiscale. Conducerea Administrației Județene a Finanțelor Publice Vrancea arată că sistemul informatic PatrimVen conduce la „eficientizarea activităților instituționale precum și la îmbunătățirea activităților de administrare” și vine în sprijinul cetățenilor care nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la sediul Fiscului pentru obținerea documentelor sau adeverințelor de venit necesare și depunerea lor la Primăria de domiciliu sau la unitățile școlare. „Sistemul informatic PatrimVen furnizează autorităților și instituțiilor publice următoarele servicii: conturi bancare; contribuții de asigurări sociale; adeverințe de venit (anual); informații despre veniturile lunare; informații despre veniturile anuale; bunuri: clădiri, terenuri, vehicule; certificat de atestare fiscală; date referitoare la situația fiscală; date referitoare la situația financiară; rapoarte de audit/informative. Accesul la aceste servicii se face numai după depunerea formularului protocolului de aderare (PASS) reglementat de Ordinul nr. 2.632/2016 pentru dezvoltarea serviciilor Ministerului Finanțelor Publice puse la dispoziția autorităților și instituțiilor publice prin sistemul informatic propriu și aprobarea accesului la serviciile disponibile în cadrul sistemului informatic PatrimVen”, arată AJFP Vrancea. Finanțiștii precizează că instituțiile și autoritățile publice pot solicita transmiterea de informații referitoare la conturile bancare exclusiv în format electronic, prin intermediul sistemului informatic PatrimVen.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?