Cum a fost organizat concursul de la Direcția de Asistență Socială și Medicină Școlară Focșani

0
646


    Concursul pentru postul de șef serviciu – Serviciul integrare socială, informare și consiliere din cadrul Direcției de Asistență Socială și Medicină Școlară Focșani este organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, a anunțat, ieri, conducerea Primăriei municipiului. Într-un comunicat de presă, administrația municipală arată că acest post a fost scos la concurs cu respectarea tuturor condițiilor prevăzute de lege. Publicitatea anunțului pentru concurs a fost realizată de ANFP, tot aici au fost depuse dosarele candidaților și va avea loc și examenul, conform Ordinului Președintelui ANFP de aprobare a condițiilor de desfășurare și participare a acestuia. Reprezentanții primăriei arată că anunțul prevede condiții generale pentru candidații care vor să ocupe acest post „tocmai pentru a putea permite tuturor doritorilor din orice oraș al țării să se înscrie la acest concurs”. Astfel, condițiile necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției publice au impus ca persoanele interesate să fie absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în științe juridice, asistență socială sau psihologie. Candidații trebuiau să aibă studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii precum și o vechime de minimum 2 ani de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice. „În consecință, considerăm că orice altă abordare a subiectului nu este decât o nouă încercare de defăimare a conducerii Primăriei Municipiului Focșani, precum și a întregii administrații locale”, se arată în comunicatul Primăriei. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here