Drumul județean 205D, Valea Sării – Năruja – Paltin – Nereju – Brădăcești, ce a fost reabilitat și modernizat de Consiliul Județean, a fost inclus în domeniul public al județului și are o valoare de inventar de 174.461.118,18 lei. Investiția a fost inclusă în domeniul public în cadrul ultimei ședințe ordinare a Consiliului Județean. Tot în cadrul aceleiași ședințe au fost incluse în domeniul public al județului și investițiile: pod din beton armat peste râul Zăbala, la Paltin, pe DJ 205 D, km. 16+397, cu valoarea de 1.570.256,16 lei; pod din beton armat peste pârâul Zăbala la Prahuda, pe DJ 205 D, km.13+809, cu valoarea de 1.421.843,40 lei; Pod din beton armat pe DJ 205 D, peste râul Pețic, km.8+350, sat Năruja, comuna Năruja, în valoare de 1.674.414,60 lei.
Lucrările de reabilitare a DJ 205D, Valea Sării – Năruja – Paltin – Nereju – Brădăcești, au fost realizate de compania UMB Spedition. Directorul societății UMB Spedition, Åtefan Åerbu, responsabil de lucrări la această investiție, a declarat că lucrările la acest important proiect investițional au fost la fel de complexe ca și cele de modernizare a DN 2D Focșani-Tulnici-Ojdula-Tîrgu Secuiesc. „Sunt 34 de kilometri de drum pe care am construit în jur de 3.500 metri de ziduri, 2.200 metri de ziduri consolidate și armate, 25 de podețe, 4 poduri, 7575 mii de metri cubi de gabioane, peste 150 mii de metri cubi de umpluturi, straturile de asfalt, stratul de uzură și multe alte lucrări care arată cât de complexe sunt lucrările la acest drum. Lucrările sunt unele complexe, la fel de complexe ca și cele de modernizare a DN 2D Focșani – Tulnici – Ojdula – Tîrgu Secuiesc”, a precizat inginerul Åtefan Åerbu.
Președintele Consiliului Județean Vrancea, Marian Oprișan, a vizitat de mai multe ori lucrările de pe DJ 205D, Valea Sării – Năruja – Paltin – Nereju – Brădăcești, pentru a vedea stadiul lucrărilor și modul de realizare a acestora. Marian Oprișan s-a declarat mulțumit de calitatea lucrărilor, de ritmul de lucru și a ținut să remarce complexitatea lucrărilor care se fac pe acest drum. „Pe lungimea acestei investiții se află extraordinar de multă muncă, extraordinar de multă dăruire, profesionalism din partea constructorilor. Este o lucrare care din punct de vedere tehnic este destul de grea, la fel ca toate celelalte investiții pe care le-am realizat, cum e și DN 2D, dar iată că și această lucrare a devenit realitate”, a afirmat Marian Oprișan.