Poliția Locală Focșani organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție temporar vacantă de consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul juridic. Persoanele interesate trebuie să îndeplinească mai multe condiții.
Astfel, candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare; să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe juridice. De asemenea, trebuie să aibă o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de minimum 5 ani, dar și cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu. „Concursul va avea loc în data de 17.10.2016, ora 10.00 – proba scrisă și 19.10.2016, ora 10.00 – proba interviu, la sediul Poliției Locale a municipiului Focșani din strada 1 Decembrie 1918, nr. 32. În cadrul concursului se desfășoară proba suplimentară de testare a cunoștințelor PC, nivel mediu, în data de 17.10.2016 – ora 09.00, la sediul instituției”, se arată într-un comunicat al Primăriei Municipiului Focșani.
Dosarele de înscriere se depun la sediul Poliției Locale
Dosarele complete pentru înscrierea în concurs se depun la Compartimentul resurse umane din cadrul Poliției Locale. Dosarele trebuie să conțină: „a. formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare; b. copia actului de identitate; c. copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; d. copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice; e. cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere, cu obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecției dosarelor, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire); f. adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; g. declarație pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică. Copiile actelor prevăzute la lit. b), c), d) se vor prezenta în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, pentru a fi certificate pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs. Bibliografia, tematica și programa analitică pentru proba suplimentară de verificare a cunoștințelor în domeniul IT – nivel mediu, se afișează la sediul instituției. Relații suplimentare la: Compartimentul resurse umane – telefon 0237/215005 interior 13 – persoană contact ec. Lupu Daniela”, se mai precizează în același comunicat.