Ediția: Joi 26 Decembrie 2024. Nr 6785
Ediția: Joi 26 Decembrie 2024. Nr 6785

GALERIE FOTO : Simpozion despre integrarea copiilor cu deficiențe, la Școala „Nicolae Iorga“ Focșani


La Școala Gimnazială „Nicolae Iorga” Focșani s-a desfășurat, în zilele de 26 și 27 mai, Simpozionul și Concursul Interjudețean „Dialoguri despre lectură. Individualizarea procesului instructiv-educativ al elevilor aflați în dificultate”, eveniment aflat la cea de-a IV-a ediție și organizat în colaborare cu Inspectoratul Școlar Județean.
Potrivit organizatorilor, scopul proiectului a fost acela de a dezvolta abilitățile de comunicare la elevii cu dificultăți de comunicare, prin limbaj literar, plastic și artistic. „Simpozionul pentru elevi și Concursul de literatură «Ana citește», care s-a desfășurat în data de 26 mai 2016, a fost precedat de vernisajul Expoziției de desene intitulată ,«Personajul Preferat». Coordonatorul proiectului, d-na profesor Galoiu Ecaterina a apreciat în cuvântul de deschidere participarea unora dintre elevii prezenți la mai multe dintre edițiile simpozionului, precum și susținerea activă de către cadrele didactice care integrează la clasă copiii cu dificultăți de învățare și de către părinți care determină ca parteneriatul școală-familie să fie unul eficient. Lucrările de creație literară, prezentate în cadrul Simpozionul pentru elevi au demonstrat abilitățile de comunicare ale participanților, precum și valorificarea lecturilor în actul de creație, originalitatea realizărilor punând în dificultate jurizarea coordonatorilor, declară organizatorul secțiunii  de creație literară, d-ra profesor Nițu Liliana”, se arată într-un comunicat de presă al organizatorilor.
    „Numărul mare de lucrări practice realizate sub formă de postere, machete, afișe, ne îndreptățește să ne gândim la organizarea celei de-a V-a ediții, pentru a pune din nou în valoare capacitățile artistice ale elevilor noștri”, după cum a afirmat Adriana Măciucă, biliotecar și organizator al Concursului „Ana Citește”.
    În cadrul simpozionului dedicat cadrelor didactice, din 27 mai, lucrările științifice și modelele de bună practică prezentate „au purtat audiența prin subiecte diverse legate de problematica integrării, a individualizării procesului instructiv-educativ al elevilor aflați în dificultate”.
    Directoarea unității de învățământ, Trandafir Daniela, a susținut toate activitățile proiectului, încurajând participanții să se implice și să-și demonstreze abilitățile cu care sunt formați.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?